Zobacz więcej

Czy firmie jest potrzebna strategia sprzedaży?

Każde przedsiębiorstwo komercyjne istnieje aby sprzedawać i zarabiać. Firmy sprzedają: wytworzone przez siebie wyroby, zakupione towary handlowe, usługi, które świadczą i projekty, które realizują. Ogólnie możemy powiedzieć, że firmy...

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Przygotowanie spotkania biznesowego w 10 krokach

Żyjemy w epoce maili, sms’ów, komunikatorów, platform do komunikacji zdalnej, jednak w dalszym ciągu spotkanie bezpośrednie, we wspólnym pomieszczeniu, jest najskuteczniejszym sposobem, aby „popchnąć” sprawy do przodu. Niestety, jak wskazują...

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Jak prowadzić spotkania biznesowe, które nie są stratą czasu?

Spotkania w pracy są skutecznym sposobem podejmowania decyzji na poziomie zespołu, motywowania pracowników i budowania atmosfery współpracy. Aby tak było, muszą być starannie zorganizowane, sprawnie przeprowadzone i powinny z nich wynikać wnioski...

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Dlaczego firma nie zarabia?

2022-08-22 Finanse

Jest to pytanie które co jakiś czas zadają nam przedsiębiorcy z różnych branż. „Od roku obserwujemy niepokojące zjawisko. Sprzedajemy coraz więcej, a zysk jest coraz mniejszy. Co się dzieje?” „Zastanawiamy...

Zobacz więcej

Zobacz więcej

SMART- formułuj sprytne cele.

2022-06-21 Strategia rozwoju

W artykule „Cele firmy czyli podstawa planowania” piszemy o tym, że planowanie decyduje o rozwoju przedsiębiorstwa i osiąganiu oczekiwanych sukcesów. Pod pojęciem planowania rozumiemy ustalanie celów i odpowiednich działań, aby te cele osiągnąć....

Zobacz więcej

Zobacz więcej

Zostań liderem zmotywowanego zespołu

Często menedżerowie zaczynają myśleć o motywowaniu, kiedy osiągane wyniki są gorsze od oczekiwanych. Tymczasem warto myśleć o motywacji przez cały czas. Ludzi można motywować przez delegowanie im zadań, dawanie poleceń i konfrontowanie ich...

Zobacz więcej

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu