Firma LAMAR Sp. z o.o. potwierdza wykonanie usługi doradczej wyświadczonej w ramach projektu Innowator Dolnośląski, realizowana przez Panią Agnieszkę Kauczyńską oraz Pana Łukasza Frydrycha. Doradztwo polegało na stworzeniu strategii przedsiębiorstwa na lata 2014 – 1017, poprzedzonej audytem strategicznym oraz sformułowaniem propozycji działań zmierzających do zoptymalizowania funkcjonowania firmy.
Doradztwo strategiczne spełniło nasze oczekiwania przede wszystkim ze względu na wysoki poziom przygotowania trenerów, dostosowanie oferty do indywidualnych potrzeb uczestników oraz stworzenie atmosfery sprzyjającej przyswajaniu i pogłębianiu wiedzy. Profesjonalizm, dobra organizacja pracy,, stosowanie efektywnych narzędzi oraz wysoki poziom świadczonych usług pozwoliło w pełni zrealizować założone cele doradczo – szkoleniowe.
Firma „REED Sp. z o.o.” w ramach projektu „Zarządzaj Zmianą” współpracowała z Panią Agnieszką Kauczyńską. Celem doradztwa było wypracowanie strategii naszej spółki. Z wykorzystaniem Zrównoważonej karty Wyników (BSC) zostały zdefiniowane długofalowe cele w perspektywach: finansów, klientów i rynku, procesów wewnętrznych oraz rozwoju. Dodatkowo w ramach doradztwa pani Agnieszka opracowała system motywacyjny dla handlowców.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z doradztwa, gdyż zaproponowane zmiany udało się wdrożyć szybko oraz niskim nakładem prac. Szczególnie ważne dla nas było podniesienie kompetencji oraz efektywności kadry menedżerskiej, lepsze dysponowanie zasobami spółki, obniżenie kosztów działalności oraz ustrukturyzowanie działań według wytyczonej strategii.
Pani Agnieszka posiada duże doświadczenie i wiedzę praktyczną w zakresie funkcjonowania różnych firm oraz organizacji, dlatego jest doskonałym Partnerem w zakresie doradztwa biznesowego, zarówno w obszarach handlu, produkcji jak i finansów.
Firma Blachotrapez Sp. z o.o. w okresie od grudnia 2014 do maja 2015 r. współpracowała z Panią Agnieszką Kauczyńską w ramach projektu „ Zarządzaj Zmianą”.
Doradztwo polegało na przeprowadzeniu audytu strategicznego i opracowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstwa. W ramach tych działań został opracowany model zarządzania rentownością firmy w poszczególnych kanałach dystrybucyjnych.
Profesjonalizm, dobra organizacja pracy i zastosowanie efektywnych narzędzi pozwoliło zrealizować założone cele doradcze oraz spełniło nasz oczekiwania. Polecamy Panią Agnieszkę jako profesjonalnego konsultanta i kompetentnego partnera biznesowego.
W ramach projektu „Zarządzaj Zmianą” firma MANEX Sp. z o.o. współpracowała z panią Agnieszką Kauczyńską. Celem doradztwa było wypracowanie długofalowej strategii rozwoju MANRX. Uczestnikami warsztatów byli członkowie zarządu. W ramach tych działań został opracowany plan rozwoju obejmujący następujące obszary: zarządzanie strategiczne, marketing i sprzedaż, organizacja i zarządzanie, produkcja, finanse.
Doradztwo spełniło nasze oczekiwania. Szczególnie ważne było dla nas doświadczenie praktyczne w zarządzaniu oraz wiedza merytoryczna Pani Agnieszki Kauczyńskiej. Jej zaangażowanie w prowadzone zadania pozytywnie wpłynęły na przebieg prac, które były wykonywane terminowo.
Firma „BLACHSTAL Sp. z o.o.” współpracowała z panią Agnieszką Kauczyńska w ramach projektu „Zarządzaj Zmianą”. W ramach działań doradczych został opracowany model budżetowania w kanałach dystrybucyjnych oraz poszczególnych placówkach i rejonach handlowych.
Doradztwo spełniło nasze oczekiwania ze względu na organizację jak i przebieg oraz wysoki poziom merytoryczny. Pani Agnieszka dała się poznać jako osoba rzetelna, kompetentna i fachowa. Swoje doświadczenie przekazuje w sposób przejrzysty i zrozumiały. Potrafi w umiejętny sposób zachęcić do pracy podczas ćwiczeń praktycznych.
Polecamy Panią Agnieszkę jako profesjonalnego eksperta zarządzania i kompetentnego partnera do współpracy.
Firma „RCS Systemy Komputerowe Sp. Z o.o.” w okresie od stycznia do czerwca 2025 r. współpracowała z panią Agnieszka Kauczyńską w ramach projektu doradczego PARP. Doradztwo polegało na przeprowadzeniu audytu strategicznego i opracowaniu planu rozwoju spółki RCS.
Pani Agnieszka jest osobą rzetelną, kompetentną i sumienną. Polecamy Panią Agnieszkę jako doradcę w biznesie i audytora.
Biuro Podróży Soltur Sp. z o.o. od marca do czerwca 2015 r. współpracowało z panią Agnieszką Kauczyńską w ramach projektu PARP. Doradztwo polegało na przeprowadzeniu audytu strategicznego i planu rozwoju spółki Soltur.
Znakomita organizacja, wysoki poziom merytoryczny, a jednocześnie umiejętność czytelnego przekazania informacji oraz zdolność do zaangażowania wszystkich uczestników pozwoliły na maksymalnie efektywne wykorzystanie czasu i osiągnięcie zakładanego rezultatu doradztwa.
Polecamy Panią Agnieszkę jako osobę kompetentną, rzetelną, a ogromną wiedzą i doświadczeniem praktycznym, w pełnym tego słowa – profesjonalistkę.
Pani Agnieszka Kauczyńska od lat współpracuje z naszą Firmą prowadząc i proponując różne działania rozwojowe w zakresie doradztwa oraz szkoleń i coachingu. W ostatnim czasie przeprowadziła szkolenie „ Rozwój umiejętności interpersonalnych dla kadry zarządzającej”. Podczas tego szkolenia uczestnicy poznali swój styl komunikowania się, swoje mocne strony oraz czynniki motywujące do działania.
Dodatkowo dla każdego z uczestników zaproponowano kontynuowanie współpracy w ramach indywidualnych sesji coachingowych, których celem byłoby podtrzymanie motywacji do realizacji wyznaczonych celów. Wartością dodaną była rekomendacja Pani Agnieszki, odnośnie wdrożenia opracowania agendy spotkań oraz przesyłania mailem protokołów z tych spotkań do uczestników. Pozwoli nam to kontrolować realizacje celów oraz usprawni wzajemne informowanie się.
W okresie od grudnia 2014 r. do lipca 2015 r. nasza firma zorganizowała szkolenie dla grupy przedstawicieli handlowych, którzy zajmują się pozyskiwaniem nowych klientów i rozszerzaniem sprzedaży w obsługiwanych punktach handlowych w całej Polsce.
Cykl przygotowanych szkoleń miał na celu podniesienie poziomu sprzedaży poprzez wzrost kompetencji sprzedażowych, tj. budowanie pewności siebie w kontaktach handlowych, poznanie procedury skutecznej wizyty u klienta, poznanie strategii argumentowania, stosowanie technik obrony ceny i zamykania sprzedaży, nauczenie reguł efektywnej komunikacji i aktywnego słuchania oraz wywierania wpływu na innych.
To co zwraca uwagę w pracy trenerek, to duże zaangażowanie w prowadzenie szkolenia, dobór odpowiednich metod nauczania, wykorzystanie różnych narzędzi, elastyczność wobec wprowadzanych zmian i profesjonalizm.
Zrealizowany projekt szkoleniowy oceniamy pozytywnie.
W związku z zakończoną Akademią Menedżera Firmy Blachotrapez Sp. z o.o pragniemy wyrazić słowa podziękowania dla Firmy Synergy-Consulting Group za profesjonalne przygotowanie i zorganizowanie szkolenia dla kadry menedżerskiej.
W okresie od 7 września do 9 grudnia 2026 r Firma Synergy – Consulting Group zrealizowała szkolenie w 4 blokach tematycznych. Zagadnienia w czasie każdego modułu szkoleniowego były realizowane profesjonalnie, z zaangażowaniem wszystkich uczestników szkolenia.
Odnosi się to także do przygotowanych materiałów szkoleniowych, metod dydaktycznych, jak też doboru ćwiczeń indywidualnych i grupowych.
Prowadzący wykazali się podczas prowadzenia szkoleń silnym przygotowaniem biznesowo – trenerskim, które pozwoliło im prowadzić szkolenie w sposób ciekawy, z pasją, jak też w atmosferze stymulującej aktywność zespołu.
Firma Synergy – Consulting Group dała się poznać w całym cyklu szkolenia jako godny polecenia partner biznesowy.
Rekomendujemy firmę Synergy – Consulting Group jako wiarygodnego, rzetelnego dostawcę oraz organizatora usług szkoleniowych.
Niniejszym zaświadcza się, iż pani Agnieszka Kauczyńska od 20 listopada 2016 r. do 30 marca 2017 r. w aktywny sposób zaangażowana byłą w koordynowanie współpracy pomiędzy Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego a Stowarzyszeniem Mentorów „Promentor”. Współpraca ta opierała się na partnerskiej relacji między mentorem a mentee, polegającej na tym, iż mentee wspierany przez mentora – jego wiedzę, doświadczenie i osobowość – poznaje i rozwija siebie, realizując własne cele w obszarze zawodowym i/lub osobistym.
Projekt zrealizowany został rzetelnie, w należyty i prawidłowy sposób. Przygotowanie merytoryczne mentora, styl komunikacji oraz umiejętność przekazywania wiedzy zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników warsztatów.
W związku z powyższym z przyjemnością rekomenduję panią Agnieszkę Kauczyńską jako profesjonalnego i solidnego koordynatora projektu, gwarantującego wysoką jakość szkoleń.