Sklep Synergy

Zasady efektywnej komunikacji

300,00 

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się w jaki sposób ludzie różnią się w stylach komunikacji i w swoich oczekiwaniach względem komunikacji
  • Uporządkujesz wiedzę o różnych aspektach komunikacji, by móc sprawnie doskonalić się w tej kompetencji.
  • Nauczysz się jak mówić i co robić by być dobrze rozumianym i budować poprawne relacje.
  • Uświadomisz sobie czego nie robić w komunikacji ustnej i mailowej, aby unikać nieporozumień
  • Zweryfikujesz, czy stosujesz się do zasad, które usprawniają komunikację przełożonego z pracownikiem i zespołem.
  • Wymienisz doświadczenia w zakresie komunikacji w firmie

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Być albo nie być przedsiębiorstwa na rynku zależy często od odpowiednio obranej strategii sprzedaży, która powinna nie tylko obejmować utrzymanie aktualnego poziomu sprzedaży, ale przede wszystkim planować jej wzrost. Określa ona również cały system działania działu handlowego, który umożliwi osiąganie celów sprzedażowych .

Szkolenie pokaże uczestnikom, w jaki sposób czas i wysiłek poświęcony na przygotowanie strategii sprzedaży zaowocuje efektywną sprzedażą i osiąganiem zaplanowanych przychodów.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu KOMUNIKACJA I BUDOWANIE RELACJI, w którym omawiamy zagadnienia związane z psychologią biznesu. Umiejętność budowania zespołu ufających sobie, współpracujących i zaangażowanych ludzi jest jedną z kluczowych kompetencji menedżera. W jej rozwijaniu pomogą Ci też szkolenia:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Anna Leśnikowska Jaros

Psycholog i trener z 25 letnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii w biznesie.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Tematyka

  • Matryca stylów społecznych – różnorodność stylów i potrzeb komunikacji
  • Mapa komunikacji – kluczowe obszary do doskonalenia
  • Zasady i podstawowe techniki komunikacji, które pomagają się zrozumieć
  • Błędy komunikacji ustnej i mailowej
  • Zasady komunikacji managerskiej

Polecamy również…