Sklep Synergy

Zasady efektywnej komunikacji

400,00  netto

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się w jaki sposób ludzie różnią się w stylach komunikacji i w swoich oczekiwaniach względem komunikacji
  • Uporządkujesz wiedzę o różnych aspektach komunikacji, by móc sprawnie doskonalić się w tej kompetencji.
  • Nauczysz się jak mówić i co robić by być dobrze rozumianym i budować poprawne relacje.
  • Uświadomisz sobie czego nie robić w komunikacji ustnej i mailowej, aby unikać nieporozumień
  • Zweryfikujesz, czy stosujesz się do zasad, które usprawniają komunikację przełożonego z pracownikiem i zespołem.
  • Wymienisz doświadczenia w zakresie komunikacji w firmie

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Komunikacja to jedno z najczęściej wymienianych pojęć w organizacji, obok innych ważnych takich jak współpraca, satysfakcja czy efektywność. O komunikację się dba, stosuje się ją, doskonali, udrażnia.

Wiemy, że jest komunikacja codzienna i ta związana z określonymi wydarzeniami. Komunikacja jest naturalnym ludzkim elementem funkcjonowania, więc niektórym trudno uwierzyć, że potrzebuje aż tyle dodatkowej uwagi. Co więcej – można się jej uczyć przez wiele lat i nadal nie osiągać pełni kompetencji…

Zdając sobie sprawę ze złożoności tej kompetencji my także skupimy się na temacie komunikacji. Przyjrzymy się jej jako umiejętności człowieka oraz jej funkcji w środowisku pracy. Wychodząc z założenia o odmienności każdej z osób / współpracowników / musimy przyjąć, że każdy z nas ma inny styl komunikacji, co będzie rodzić problemy we wzajemnym zrozumieniu. W związku z tym, że trudności się nieuniknione przywołamy i nauczymy się stosować zasady i techniki, które wpłyną pozytywnie na zwiększanie efektywności komunikowania się i budowanie poprawnych relacji.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI, w którym omawiamy zagadnienia związane z psychologią biznesu. Umiejętność budowania zespołu ufających sobie, współpracujących i zaangażowanych ludzi jest jedną z kluczowych kompetencji menedżera. W jej rozwijaniu pomogą Ci też szkolenia:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Anna Leśnikowska Jaros

Psycholog i trener z 25 letnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii w biznesie.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Platforma

ZOOM

Tematyka

  • Matryca stylów społecznych – różnorodność stylów i potrzeb komunikacji
  • Mapa komunikacji – kluczowe obszary do doskonalenia
  • Zasady i podstawowe techniki komunikacji, które pomagają się zrozumieć
  • Błędy komunikacji ustnej i mailowej
  • Zasady komunikacji managerskiej

Metody pracy

Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy:

  • Ankiety, pomagają diagnozować problemy
  • Mini wykłady dostarczające wiedzy na tematy zarządzania
  • Przypadki pokazujące wykorzystanie wiedzy w praktyce
  • Omówienie wniosków i spostrzeżeń
  • Dyskusja moderowana, wspierająca wymianę doświadczeń
  • Odpowiedzi na pytania uczestników

Może spodoba się również…

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu