DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Komunikacja to jedno z najczęściej wymienianych pojęć w organizacji, obok innych ważnych takich jak współpraca, satysfakcja czy efektywność. O komunikację się dba, stosuje się ją, doskonali, udrażnia.
Wiemy, że jest komunikacja codzienna i ta związana z określonymi wydarzeniami. Komunikacja jest naturalnym ludzkim elementem funkcjonowania, więc niektórym trudno uwierzyć, że potrzebuje aż tyle dodatkowej uwagi. Co więcej – można się jej uczyć przez wiele lat i nadal nie osiągać pełni kompetencji…
Zdając sobie sprawę ze złożoności tej kompetencji my także skupimy się na temacie komunikacji. Przyjrzymy się jej jako umiejętności człowieka oraz jej funkcji w środowisku pracy. Wychodząc z założenia o odmienności każdej z osób / współpracowników / musimy przyjąć, że każdy z nas ma inny styl komunikacji, co będzie rodzić problemy we wzajemnym zrozumieniu. W związku z tym, że trudności się nieuniknione przywołamy i nauczymy się stosować zasady i techniki, które wpłyną pozytywnie na zwiększanie efektywności komunikowania się i budowanie poprawnych relacji.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI, w którym omawiamy zagadnienia związane z psychologią biznesu. Umiejętność budowania zespołu ufających sobie, współpracujących i zaangażowanych ludzi jest jedną z kluczowych kompetencji menedżera. W jej rozwijaniu pomogą Ci też szkolenia:
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Anna Leśnikowska Jaros
Psycholog i trener z 25 letnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii w biznesie. |
Czas trwania | 1,5 godz. |
---|---|
Miejsce | online |
Poziom | bazowy |
Platforma | ZOOM |
Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy: