Przemysław Zieliński

Założyciel i dyrektor kreatywny agencji marketingowej Wielka Radość.

Zdobyte przez lata doświadczenie w dziedzinie marketingu pozwala mu pomagać klientom w osiąganiu realnych korzyści sprzedażowych, biznesowych oraz wizerunkowych. Na swoim koncie ma m.in. pracę dla największego w Polsce cyklu maratonów kolarstwa górskiego Mazovia MTB, współtworzenie i promocję filmu „Ostatni bój” (emisja w TVP1), marketingowe wsparcie startupów na każdym etapie ich rozwoju.

Przede wszystkim oferuje praktyczne podejście do marketingu. Dzięki jego kompleksowemu wsparciu, klienci mogą skorzystać ze strategii marketingowych dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Realizuje projekty m.in. z zakresu:

  • doradztwo strategiczne: doradzał wielu przedsiębiorstwom w kwestiach strategii marketingowej. Jego wskazówki przyczyniły się do zwiększenia efektywności działań i wzrostu zysków.
  • content marketing: jest autorem wielu poradników marketingowych, a jego prace pomogły wielu firmom w kreowaniu skutecznej strategii content marketingowej.
  • marketing sportowy: pracując z firmami z branży sportowej, przyczynił się do budowania silnych marek.
  • PR: zapewnił wielu klientom pozytywny wizerunek w mediach i zwiększył ich rozpoznawalność.
  • marketing startupów i przemysłu 4.0: pracując w Krakowskim Parku Technologicznym wspierał startupy i przedsiębiorstwa przemysłowe w osiąganiu sukcesu na rynku.

Ponadto jest autorem książek, w tym poradników marketingowych i biznesowych, które zdobywają uznanie czytelników. Najnowsza książka „Najlepsze przełożenie: o tym, jak kolarstwo napędzi Twój biznes” została znakomicie przyjęta zarówno przez kolarzy, jak i środowisko biznesu (założyciele startupów). Napisana przez niego biografia „Przewróciło się” poświęcona Elektrycznym Gitarom to prawdziwa perełka dla miłośników muzyki.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu