Sklep Synergy

Konsultacje: Jak podnieść sprawność sprzedażową swojej firmy?

500,00  netto

Magdalena Winnicka
Tel: +48 602 351 287
Mail: m.winnicka@synergy-consulting.pl

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANA KONSULTACJA:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Dyrektorzy i kierownicy działów sprzedaży
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

Otrzymasz możliwość rzeczowej rozmowy na temat:

  • omówienia swoich problemów z zarządzaniem sprzedażą w firmie
  • przedyskutowania swoich pomysłów na rozwiązanie tych problemów
  • uzyskania wskazówek do dalszej pracy nad udoskonaleniem procesu sprzedaży

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Działalność handlowa to najważniejsza działalność przedsiębiorstwa, decydująca o zyskach i stratach. Dlatego systematyczne udoskonalanie sprawności sprzedażowej jest kluczowe aby zapewnić rozwój firmy: podnosić jej konkurencyjność, rentowność, budować renomę.

Jednak w różnych firmach podobne problemy mają różne przyczyny, wymagają indywidualnego podejścia i rozwiązań „skrojonych na miarę”.

Dlatego oferuję możliwość konsultacji indywidualnych, w czasie których będziemy rozmawiać o sytuacji w Twojej firmie i konkretnych problemach Twojej sprzedaży. Konsultacje te mogą być kontynuacją kursu, w którym wzięłaś/wziąłeś udział, ale mogą też być całkiem nową rozmową na interesujący Cię temat.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

W module ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ polecamy kurs „ Skuteczne zarządzanie aktywną sprzedażą” składający się z czterech szkoleń z czterech obszarów istotnych dla prawidłowego przebiegu procesu sprzedaży. Omawiamy tam podstawowe zasady organizacji i działania działów sprzedaży, które powinny być przestrzegane aby osiągać zaplanowane cele.

Rozmowa z konsultantem może być uzupełnieniem lub kontynuacją KURSU:

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1 godz.

Miejsce

online

Platforma

Google Meet

Poziom

zaawansowany

Tematyka

Poniżej kilka tematów, których omówienie może Cię zainteresować:

  • Segmentacja klientów i sektorów sprzedaży – na czym polega, jak przygotować w Twojej firmie? W czym Ci to pomoże?
  • Opracowanie i monitorowanie strategii sprzedaży – jakie są różnice pomiędzy określaniem długofalowej strategii sprzedaży a planem sprzedaży? Czy Twoja strategia sprzedaży jest dobrze przygotowana?
  • Formułowanie celów i zadań sprzedażowych – na czym polega tworzenie dobrych celów sprzedażowych? Co daje cel sprzedaży wartościowy i jakościowy – czym się różnią? Czy rozliczasz swoich handlowców z realizacji postawionych im celów?
  • Organizacja działu sprzedaży – na czym polega aktywna sprzedaż i jak ją organizować w Twojej firmie? Czy handlowcy sprzedają to, czego od nich oczekujesz?
  • Budowanie systemu premiowego – jak zbudować budżet dla Twojego działu handlowego i jak go wykorzystać w przygotowaniu systemu premiowego? Jakie założenia przyjąć i jak je monitorować? Czy system premiowy w Twoim dziale sprzedaży jest skuteczny?

Prowadzący

Magdalena Winnicka

Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż.
(więcej informacji)

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu