Sklep Synergy

Kurs: Kontrola kosztów dla menedżerów

2800,00  netto

Opis

Kurs składa się z czterech oddzielnych, dwugodzinnych szkoleń on line. Terminy poszczególnych szkoleń widoczne są w zakładce HARMONOGRAM

DO KOGO JEST ADRESOWANY KURS:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się jakie znaczenie mają koszty zmienne i stałe w generowaniu marży w firmie.
  • Uporządkujesz wiedzę na temat zarządzania rentownością oferty handlowej.
  • Nauczysz się, które koszty należy kontrolować, aby poprawiać rentowność.
  • Dowiesz się, co jeszcze ma znaczenie w planowaniu rentowności firmy.
  • Dowiesz się, jakim cennym narzędziem jest Zarządczy Rachunek Wyników (ZWR) i jakie decyzje możesz podejmować na jego podstawie.
  • Nauczysz się jak przygotowywać ZWR i jak go wykorzystywać w zarządzaniu firmą.
  • Dowiesz się jak wyliczyć optymalny budżet na premie dla pracowników.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Zrozumienie finansowych konsekwencji podejmowania decyzji biznesowych jest kluczową kompetencją menedżera. Nie mówimy tutaj o podatkach i rozliczeniach wymaganych ustawą – to pozostawiamy księgowym. Dla menedżera istotna jest bieżąca kontrola finansów przedsiębiorstwa.

Wiedza o tym, gdzie powstają koszty, jaką marżę generują sprzedawane produkty czy usługi, jak planowane inwestycje wpłyną na płynność finansową firmy, czy też jak zabudżetować system premiowy, jest niezbędna do zarządzania przedsiębiorstwem.

Aby planować i monitorować powyższe dane, należy regularnie analizować dobrze opracowane raporty. Niniejszy kurs właśnie tego dotyczy.

Kurs składa się z czterech dwugodzinnych szkoleń, w których uczestnicy zdobywają wiedzę o sposobach agregowania danych finansowych oraz narzędziach do ich analizy. Pokazuję jakie wnioski można wyciągać na ich podstawie oraz jak je wykorzystywać do podejmowania decyzji zarządczych. Podczas kursu omawiam również przykłady „z życia firm” i przedstawiam skutki dobrych, a także nieprzemyślanych działań.

Przy opracowywaniu kursu brałam pod uwagę potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw. Kurs pokazuje, jak sprawdzone sposoby wykorzystania danych powstających w procesie operacyjnym mogą zostać wykorzystane do praktycznej kontroli finansów firmy.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Kurs omawia zagadnienia poszerzające finansową wiedzę menedżerów. Jednak zdaję sobie sprawę, że w różnych firmach różna jest dostępność danych. Czasami trudno je wyselekcjonować lub zdecydować, które dane są najistotniejsze. Następny krok – czyli interpretacja zebranych danych – też może nie być oczywista.

Dlatego oferuję możliwość konsultacji indywidualnych, podczas których omawiamy sytuację w Twojej firmie i przeanalizujemy konkretne dane dotyczące Twoich finansów. Konsultacje mogą być zarówno uzupełnieniem kursu, jak i okazją do dyskusji o innych zagadnieniach związanych z finansami Twojego przedsiębiorstwa.

Sprawdź, czy to jest to, czego jeszcze potrzebujesz:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w kursie.

Informacje dodatkowe

Czas trwania

4 szkolenia po 2 godz. w odstępach tygodniowych

Miejsce

online

Platforma

Google Meet

Poziom

bazowy

Program kursu

Kurs składa się z czterech szkoleń. Każde z nich jest poświęcone ważnemu obszarowi zarządzania finansami. Szkolenia zawierają miniwykłady, opisy przypadków, propozycje sprawdzonych rozwiązań. Zobacz, jakie korzyści dadzą Ci poszczególne szkolenia:

I. Jak zwiększyć zysk poprzez analizę rentowności oferty handlowej?

Większość firm potrafi określać koszty i zyski na poziomie całej firmy. Jednakże, aby osiągnąć maksymalny zysk, niezbędne jest skrupulatne analizowanie rentowności poszczególnych produktów i usług. Nieprzemyślane działania w zakresie cen, promocji i sprzedaży mogą prowadzić do utraty zysku.

Dlatego tak ważne jest, aby menedżerowie dokładnie analizowali rentowność swoich produktów i usług.

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak prawidłowo definiować rentowność produktu lub usługi
  • Jakie czynniki wpływają na rentowność oferty handlowej
  • Jakie narzędzia i metody można wykorzystać do analizy rentowności

Niniejsze szkolenie to doskonała okazja dla menedżerów wszystkich szczebli, aby zdobyć praktyczną wiedzę w zakresie zarządzania rentownością oferty handlowej i powiększania zysku

II. Jak zwiększyć zysk poprzez skuteczne zarządzanie kosztami?

Celem każdego przedsiębiorstwa jest osiąganie zysku. Aby go osiągnąć, należy dbać o to, aby koszty były jak najniższe, a przychody jak najwyższe.

W praktyce firmy prowadzą często wiele rodzajów działalności i generują wiele rodzajów kosztów na każdym etapie zachodzących procesów. Menedżer powinien umieć analizować finansowe aspekty nie tylko poszczególnych działalności, ale też całego biznesu. Dzięki temu będzie mógł zidentyfikować, gdzie pieniądze „uciekają” w niekontrolowany sposób.

Uczestnicy dowiedzą się:

  • Jakie są różne rodzaje kosztów,
  • Jak optymalizować koszty
  • Jakie są najczęstsze błędy w zarządzaniu kosztami
  • Jakie są najlepsze praktyki w zakresie zarządzania kosztami

Szkolenie to doskonała okazja dla menedżerów wszystkich szczebli, aby zdobyć praktyczną wiedzę w zakresie zarządzania kosztami.

III. Jak podejmować lepsze decyzje? – zarządzanie wynikiem finansowym firmy.

W czasach, w których gospodarka jest coraz bardziej złożona, a konkurencja coraz bardziej zacięta, podejmowanie prawidłowych decyzji jest kluczowe dla sukcesu firmy. Menedżerowie, którzy potrafią analizować dane finansowe i rozumieć ich konsekwencje, są w stanie podejmować lepsze decyzje, które przyczyniają się do poprawy kondycji finansowej firmy.

Niniejsze szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do podejmowania prawidłowych decyzji w obszarze finansów firmy.

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • Jakie dane finansowe mają znaczenie dla planowania wyniku finansowego firmy?
  • Jak zbudowany jest Menedżerski Rachunek Wyników (MWR) i jakie decyzje może podejmować menedżer na jego podstawie?
  • Jak przygotować MWR i jak go wykorzystywać w zarządzaniu firmą?

IV. Skuteczny system motywacyjny w Excelu

Skuteczny system motywacyjny w przedsiębiorstwie powinien być powiązany ze strategią firmy oraz z osiąganym zyskiem. Dzięki temu pracownicy są nagradzani za osiąganie celów korzystnych dla działalności przedsiębiorstwa i w ramach jego możliwości finansowych, czyli zależnie od osiąganego zysku.

Niniejsze szkolenie ma na celu przekazanie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do stworzenia skutecznego systemu motywacyjnego w Excelu.

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • Jak powiązać system motywacyjny ze strategią firmy i osiąganym zyskiem?
  • Jak opracować przejrzyste i zrozumiałe zasady premiowania?
  • Jak uwzględnić w systemie motywacyjnym różne zmienne, takie jak:
    • cele firmy
    • indywidualne cele pracowników
    • wyniki finansowe firmy
    • wydajność pracowników
    • poziom zaangażowania pracowników
  • Jak wykorzystać Excel do automatyzacji procesu zarządzania systemem motywacyjnym?

Harmonogram

Szkolenia odbywają się zawsze o godzinie 10:00

Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
08.04.2024
15.04.2024
22.04.2024
29.04.2024
06.05.2024
13.05.2024
20.05.2024
27.05.2024
03.06.2024
10.06.2024
17.06.2024
24.06.2024
01.07.2024
08.07.2024
15.07.2024
22.07.2024
05.08.2024
12.08.2024
19.08.2024
26.08.2024
02.09.2024
09.09.2024
16.09.2024
23.09.2024
07.10.2024
14.10.2024
21.10.2024
28.10.2024
04.11.2024
11.11.2024
18.11.2024
25.11.2024
02.12.2024
09.12.2024
16.12.2024
23.12.2024

Prowadzący

Agnieszka Kauczyńska

Interim Menedżer, konsultant, trener zarządzania. Realizuje projekty planowania i wdrażania strategii, controllingu i zarządzania finansami.
(więcej informacji)

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu