Sklep Synergy

Kurs: Dobre praktyki zarządzania ludźmi. Budowanie autorytetu lidera

3200,00  netto

Opis

Kurs składa się z czterech oddzielnych, dwugodzinnych szkoleń on line. Terminy poszczególnych szkoleń widoczne są w zakładce HARMONOGRAM

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Przekazanie praktycznych narzędzi do efektywnej komunikacji w zespole
  • Wzmocnienie umiejętności budowania zaufania i zaangażowania wśród pracowników
  • Zaprezentowanie metod kreowania pozytywnej atmosfery w firmie
  • Pomoc w rozwoju kluczowych kompetencji lidera

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie, umiejętność efektywnego zarządzania zespołem jest kluczowa dla sukcesu każdej firmy.

Wydarzenia ostatnich lat, radykalne zmiany w metodach pracy, a także rosnące oczekiwania młodego pokolenia wchodzącego na rynek pracy, wymusiły na liderach adaptację i rozwój nowych kompetencji. Obecnie kluczowe stało się budowanie zaangażowania pracowników, kreowanie kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, współpracy i innowacyjności.

Często jednak wśród kadry zarządzającej brak jest świadomości, że zaangażowanie pracowników zależy przede wszystkim od postawy kierowników i menedżerów oraz że na zbudowanie atmosfery motywacji w firmie trzeba ciężko pracować. Zła atmosfera, brak zaangażowania nie jest winą pracowników, lecz niewłaściwego zarządzania nimi.
Firmy potrzebują liderów, którzy potrafią zbudować swój autorytet i równocześnie lojalność i zaangażowanie pracowników.

Podczas kursu omawiamy jak rozwiązać problemy związane z budowaniem przywództwa i efektywnym zarządzaniem pracownikami. Uczymy, jak budować pozycję lidera zespołu.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejszy kurs jest częścią modułu ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI, który jest poświęcony indywidualnemu rozwojowi menedżerów i budowaniu przez nich wizerunku świadomego lidera. Umiejętność budowania zespołu współpracujących ze sobą i ufających sobie ludzi jest jednym z najtrudniejszych zadań menedżera, który ma ambicje bycia liderem.

W rozwijaniu tych kompetencji pomoże Ci też analiza własnego naturalnego sposobu zarządzania ludźmi.

Raport Extended DISC “Mój styl zarządzania” to narzędzie, które pozwala na zrozumienie umiejętności efektywnego komunikowania się z innymi. Dzięki niemu dowiesz się, jakie masz preferencje w zakresie stylu zarządzania ludźmi, komunikacji i podejmowania decyzji. Będziesz miał/a również okazję na poznanie swoich mocnych stron i obszarów, w których możesz się jeszcze rozwijać.

Analiza raportu i rozmowa z konsultantem może być uzupełnieniem lub kontynuacją tego kursu:

  • Jaki jest mój styl zarządzania? – Raport Extended DISC ( link do opisu produktu)

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w kursie.

Informacje dodatkowe

Czas trwania

4 szkolenia po 2 godz. w odstępach tygodniowych

Miejsce

online

Platforma

Google Meet

Poziom

bazowy

Program kursu

Kurs składa się z czterech szkoleń. Każde z nich jest poświęcone ważnemu obszarowi procesu zarządzania ludźmi. Nowoczesny sposób zarządzania zmienia menedżerów w liderów i przyczynia się do rozwoju przedsiębiorstw.

Szkolenia zawierają miniwykłady, opisy przypadków, propozycje sprawdzonych rozwiązań częstych problemów.

Zobacz, jakie korzyści dadzą Ci poszczególne szkolenia:

I. Razem do celu – budowanie efektywnego zespołu.

W wyniku tego szkolenia Uczestnicy poznają zasady budowania zespołu. Uświadomią sobie dlaczego bycie częścią zespołu jest ważne dla pracowników i ich motywacji do pracy. Poznają procesy zachodzące w zespole i nauczą się je kontrolować.

Nauczą się brania odpowiedzialności za zespół. Zbudują swoją postawę współodpowiedzialności za realizację celów biznesowych Firmy. Nauczą się definiowania celów w oparciu o zasadę SMART. Poznają skuteczne metody planowania oraz narzędzia do pomiaru stopnia realizacji zadań i celów.

Dowiedzą się, po czym poznają, że cel został zrealizowany. Zapoznają się z dobrymi praktykami planowania i kontroli realizacji celów oraz ustalania mierników.

II. Planowanie i organizacja czasu pracy lidera.

Na tym szkoleniu Uczestnicy poznają narzędzia wspomagające podejmowanie decyzji. Nauczą się szacować ryzyko i konsekwencje podejmowanych decyzji. Nauczą się analizować i nazywać problem. Poznają narzędzia wspomagające menedżera w podejmowaniu decyzji.

Uczestnicy poznają zasady planowania i organizacji czasu i wybiorą adekwatne do swoich aktualnych potrzeb. Nauczą się pracować pod presją czasu i poznają techniki ustalania priorytetów.

Uczestnicy dokonają oceny swoich słabych i mocnych stron w zarządzaniu czasem menedżera i zdefiniują swoje cele rozwojowe. Nauczą się koncentracji na działaniach, które przynoszą efekty.

III. Asertywność i inteligencja emocjonalna buduje zaufanie.

Uczestnicy dowiedzą się jak asertywnie odmawiać, aby dbać o długofalowe relacje. Nauczą się zarządzać własnymi emocjami, radzić sobie ze stresem i zniechęceniem.

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą umiejętność asertywnego wyrażania swoich potrzeb i radzenia sobie z krytyką. Nauczą się wykorzystywać asertywność i inteligencję emocjonalną do skutecznej komunikacji, zarządzania pracownikami i radzenia sobie w codziennych sytuacjach.

Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznawać rodzaje konfliktów, wybierać odpowiednie strategie i narzędzia do ich rozwiązywania. Odpowiedzą sobie na pytanie: Skąd się biorą konflikty? Konflikt – to dobrodziejstwo czy zło?

Poznają sztukę radzenia sobie z własnymi emocjami w sytuacjach konfliktowych. Dowiedzą się jaka jest rola lidera w zarządzaniu konfliktem.

IV. Jak skutecznie kierować pracownikiem, aby mieć czas na zarządzanie.

Uczestnicy poznają style przywództwa i etapy rozwoju pracownika wg modelu Kena Blancharda. Na szkoleniu dowiedzą się jak dostosowywać swój styl zarządzania do etapu rozwoju pracownika w zależności od indywidualnych potrzeb.

Uczestnicy poznają różne rodzaje motywacji i ich znaczenie w angażowaniu zespołu do działania. Nauczą się jak skutecznie delegować i egzekwować zadania oraz jak utrzymać motywację wśród pracowników. Poznają dobre praktyki zarządzania – jak nie pracować za swoich ludzi, ufać i kontrolować.

Szkolenie poprowadzi doświadczona trenerka, która podzieli się z Tobą praktyczną wiedzą i narzędziami do efektywnego zarządzania zespołem.

Zainwestuj w swój rozwój i stań się liderem, który inspiruje i motywuje!

Prowadzący

Agnieszka Kauczyńska

Interim Menedżer, konsultant, trener zarządzania. Realizuje projekty planowania i wdrażania strategii, controllingu i zarządzania finansami.
(więcej informacji)

Magdalena Winnicka

Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż.
(więcej informacji)

Harmonogram

Szkolenia odbywają się zawsze o godzinie 13:00

Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
01.07.2024
08.07.2024
15.07.2024
22.07.2024
05.08.2024
12.08.2024
19.08.2024
26.08.2024
02.09.2024
09.09.2024
16.09.2024
23.09.2024
07.10.2024
14.10.2024
21.10.2024
28.10.2024
04.11.2024
11.11.2024
18.11.2024
25.11.2024
02.12.2024
09.12.2024
16.12.2024
23.12.2024
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu