Sklep Synergy

Kurs: Dobre praktyki zarządzania ludźmi. Budowanie autorytetu lidera

3200,00  netto

Opis

Kurs składa się z czterech oddzielnych, dwugodzinnych szkoleń on line. Terminy poszczególnych szkoleń widoczne są w zakładce HARMONOGRAM

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Przekazanie praktycznych narzędzi do efektywnej komunikacji w zespole
  • Wzmocnienie umiejętności budowania zaufania i zaangażowania wśród pracowników
  • Zaprezentowanie metod kreowania pozytywnej atmosfery w firmie
  • Pomoc w rozwoju kluczowych kompetencji lidera

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

W dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się świecie, umiejętność efektywnego zarządzania zespołem jest kluczowa dla sukcesu każdej firmy.

Wydarzenia ostatnich lat, radykalne zmiany w metodach pracy, a także rosnące oczekiwania młodego pokolenia wchodzącego na rynek pracy, wymusiły na liderach adaptację i rozwój nowych kompetencji. Obecnie kluczowe stało się budowanie zaangażowania pracowników, kreowanie kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu, współpracy i innowacyjności.

Często jednak wśród kadry zarządzającej brak jest świadomości, że zaangażowanie pracowników zależy przede wszystkim od postawy kierowników i menedżerów oraz że na zbudowanie atmosfery motywacji w firmie trzeba ciężko pracować. Zła atmosfera, brak zaangażowania nie jest winą pracowników, lecz niewłaściwego zarządzania nimi.
Firmy potrzebują liderów, którzy potrafią zbudować swój autorytet i równocześnie lojalność i zaangażowanie pracowników.

Podczas kursu omawiamy jak rozwiązać problemy związane z budowaniem przywództwa i efektywnym zarządzaniem pracownikami. Uczymy, jak budować pozycję lidera zespołu.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejszy kurs jest częścią modułu ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI, który jest poświęcony indywidualnemu rozwojowi menedżerów i budowaniu przez nich wizerunku świadomego lidera. Umiejętność budowania zespołu współpracujących ze sobą i ufających sobie ludzi jest jednym z najtrudniejszych zadań menedżera, który ma ambicje bycia liderem.

W rozwijaniu tych kompetencji pomoże Ci też analiza własnego naturalnego sposobu zarządzania ludźmi.

Raport Extended DISC “Mój styl zarządzania” to narzędzie, które pozwala na zrozumienie umiejętności efektywnego komunikowania się z innymi. Dzięki niemu dowiesz się, jakie masz preferencje w zakresie stylu zarządzania ludźmi, komunikacji i podejmowania decyzji. Będziesz miał/a również okazję na poznanie swoich mocnych stron i obszarów, w których możesz się jeszcze rozwijać.

Analiza raportu i rozmowa z konsultantem może być uzupełnieniem lub kontynuacją tego kursu:

  • Jaki jest mój styl zarządzania? – Raport Extended DISC ( link do opisu produktu)

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w kursie.

Informacje dodatkowe

Czas trwania

4 szkolenia po 2 godz. w odstępach tygodniowych

Miejsce

online

Platforma

Google Meet

Poziom

bazowy

Program kursu

Kurs składa się z czterech szkoleń. Każde z nich jest poświęcone ważnemu obszarowi procesu zarządzania ludźmi. Nowoczesny sposób zarządzania zmienia menedżerów w liderów i przyczynia się do rozwoju przedsiębiorstw.

Szkolenia zawierają miniwykłady, opisy przypadków, propozycje sprawdzonych rozwiązań częstych problemów.

Zobacz, jakie korzyści dadzą Ci poszczególne szkolenia:

I. Razem do celu – budowanie efektywnego zespołu.

W wyniku tego szkolenia Uczestnicy poznają zasady budowania zespołu. Uświadomią sobie dlaczego bycie częścią zespołu jest ważne dla pracowników i ich motywacji do pracy. Poznają procesy zachodzące w zespole i nauczą się je kontrolować.

Nauczą się brania odpowiedzialności za zespół. Zbudują swoją postawę współodpowiedzialności za realizację celów biznesowych Firmy. Nauczą się definiowania celów w oparciu o zasadę SMART. Poznają skuteczne metody planowania oraz narzędzia do pomiaru stopnia realizacji zadań i celów.

Dowiedzą się, po czym poznają, że cel został zrealizowany. Zapoznają się z dobrymi praktykami planowania i kontroli realizacji celów oraz ustalania mierników.

II. Planowanie i organizacja czasu pracy lidera.

Na tym szkoleniu Uczestnicy poznają narzędzia wspomagające podejmowanie decyzji. Nauczą się szacować ryzyko i konsekwencje podejmowanych decyzji. Nauczą się analizować i nazywać problem. Poznają narzędzia wspomagające menedżera w podejmowaniu decyzji.

Uczestnicy poznają zasady planowania i organizacji czasu i wybiorą adekwatne do swoich aktualnych potrzeb. Nauczą się pracować pod presją czasu i poznają techniki ustalania priorytetów.

Uczestnicy dokonają oceny swoich słabych i mocnych stron w zarządzaniu czasem menedżera i zdefiniują swoje cele rozwojowe. Nauczą się koncentracji na działaniach, które przynoszą efekty.

III. Asertywność i inteligencja emocjonalna buduje zaufanie.

Uczestnicy dowiedzą się jak asertywnie odmawiać, aby dbać o długofalowe relacje. Nauczą się zarządzać własnymi emocjami, radzić sobie ze stresem i zniechęceniem.

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą umiejętność asertywnego wyrażania swoich potrzeb i radzenia sobie z krytyką. Nauczą się wykorzystywać asertywność i inteligencję emocjonalną do skutecznej komunikacji, zarządzania pracownikami i radzenia sobie w codziennych sytuacjach.

Uczestnicy dowiedzą się jak rozpoznawać rodzaje konfliktów, wybierać odpowiednie strategie i narzędzia do ich rozwiązywania. Odpowiedzą sobie na pytanie: Skąd się biorą konflikty? Konflikt – to dobrodziejstwo czy zło?

Poznają sztukę radzenia sobie z własnymi emocjami w sytuacjach konfliktowych. Dowiedzą się jaka jest rola lidera w zarządzaniu konfliktem.

IV. Jak skutecznie kierować pracownikiem, aby mieć czas na zarządzanie.

Uczestnicy poznają style przywództwa i etapy rozwoju pracownika wg modelu Kena Blancharda. Na szkoleniu dowiedzą się jak dostosowywać swój styl zarządzania do etapu rozwoju pracownika w zależności od indywidualnych potrzeb.

Uczestnicy poznają różne rodzaje motywacji i ich znaczenie w angażowaniu zespołu do działania. Nauczą się jak skutecznie delegować i egzekwować zadania oraz jak utrzymać motywację wśród pracowników. Poznają dobre praktyki zarządzania – jak nie pracować za swoich ludzi, ufać i kontrolować.

Szkolenie poprowadzi doświadczona trenerka, która podzieli się z Tobą praktyczną wiedzą i narzędziami do efektywnego zarządzania zespołem.

Zainwestuj w swój rozwój i stań się liderem, który inspiruje i motywuje!

Prowadzący

Agnieszka Kauczyńska

Interim Menedżer, konsultant, trener zarządzania. Realizuje projekty planowania i wdrażania strategii, controllingu i zarządzania finansami.
(więcej informacji)

 

Magdalena Winnicka

Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż.
(więcej informacji)

Harmonogram

Szkolenia odbywają się zawsze o godzinie 13:00

Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
08.04.2024
15.04.2024
22.04.2024
29.04.2024
06.05.2024
13.05.2024
20.05.2024
27.05.2024
03.06.2024
10.06.2024
17.06.2024
24.06.2024
01.07.2024
08.07.2024
15.07.2024
22.07.2024
05.08.2024
12.08.2024
19.08.2024
26.08.2024
02.09.2024
09.09.2024
16.09.2024
23.09.2024
07.10.2024
14.10.2024
21.10.2024
28.10.2024
04.11.2024
11.11.2024
18.11.2024
25.11.2024
02.12.2024
09.12.2024
16.12.2024
23.12.2024
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu