Magdalena Winnicka
Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedażą z piętnastoletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządczych w firmach rodzinnych.
Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem w firmach produkcyjnych z branży FMCG. Doskonale zna specyfikę opracowywania planów sprzedażowych i produkcyjnych, zajmuje się opłacalnością produkcji i wdrażaniem nowych produktów na rynek.
Pomaga klientom w zakresie:
- opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży,
- zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami, negocjacja warunków umów handlowych,
- wyznaczanie celów i ustalanie planów sprzedaży,
- opracowuje narzędzia ułatwiające kontrolę realizacji tych planów,
- przygotowywanie systemów premiowych i planów działania dla przedstawicieli handlowych,
- prowadzi mentoring menedżerów sprzedaży,
- opracowywanie polityki cenowej i warunków handlowych,
- tworzenie i zarządzanie budżetami marketingowymi,
Ukończyła Wydział Matematyczno-Fizyczno-Chemiczny na Uniwersytecie Jagiellońskim z tytułem magistra chemii.
Pracuje jako trener i mentor wspierając kadrę zarządzającą w rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania ludźmi, sposobów motywowania pozafinansowego, egzekwowania zadań oraz uczy managerów jak szkolić i rozwijać swoich pracowników.
W roku 2017 otrzymała dyplom „Consultant Development Course” w Kopenhadze w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+.
Absolwentka Szkoły Trenerów Zarządzania Matrik prowadzonej według standardów brytyjskich. Członkini Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, aktywnie prowadzi prace rozwojowe w ramach Grupy Konsultantów Stowarzyszenia. Działa zgodnie z etyką zawodu konsultantów MATRIK.