Magdalena Winnicka

Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedażą z piętnastoletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządczych w firmach rodzinnych.

Specjalizuje się w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem w firmach produkcyjnych z branży FMCG. Doskonale zna specyfikę opracowywania planów sprzedażowych i produkcyjnych, zajmuje się opłacalnością produkcji i wdrażaniem nowych produktów na rynek.

Pomaga klientom w zakresie:

  • opracowywanie strategii sprzedaży,
  • zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami, negocjacja warunków umów handlowych,
  • wyznaczanie celów i ustalanie planów sprzedaży,
  • opracowuje narzędzia ułatwiające kontrolę realizacji tych planów,
  • przygotowywanie systemów premiowych i planów działania dla przedstawicieli handlowych,
  • prowadzi coaching dyrektorów regionu,
  • opracowywanie polityki cenowej i warunków handlowych,
  • tworzenie i zarządzanie budżetami marketingowymi,

Ukończyła Wydział Matematyczno-Fizyczno-Chemiczny na Uniwersytecie Jagiellońskim z tytułem magistra chemii.

Pracuje jako trener i mentor wspierając kadrę zarządzającą w rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania ludźmi, sposobów motywowania pozafinansowego, egzekwowania zadań oraz uczy managerów jak szkolić i rozwijać swoich pracowników.

W roku 2017 otrzymała dyplom „Consultant Development Course” w Kopenhadze w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+.

Absolwentka Szkoły Trenerów Zarządzania Matrik prowadzonej według standardów brytyjskich. Członkini Stowarzyszenia  Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK, aktywnie prowadzi prace rozwojowe w ramach Grupy Konsultantów Stowarzyszenia. Działa zgodnie z etyką zawodu konsultantów MATRIK.