Sklep Synergy

Kurs: Skuteczne zarządzanie aktywną sprzedażą

2800,00  netto

Opis

Kurs składa się z czterech oddzielnych, dwugodzinnych szkoleń on line. Terminy poszczególnych szkoleń widoczne są w zakładce HARMONOGRAM

DO KOGO JEST ADRESOWANY JEST KURS:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Przekonasz się, że zbudowanie i realizacja strategii sprzedaży poprawia zarządzanie i efektywność działu sprzedaży
  • Dowiesz się na czym polega i w czym pomaga określenie obszarów sprzedaży i docelowych grup klientów
  • Poznasz różnicę pomiędzy celami i zadaniami sprzedażowymi i nauczysz się je wykorzystywać w organizacji pracy swoich handlowców
  • Dowiesz się jak zmotywować handlowców do sprzedawania tego, na czym zależy firmie a nie tylko tego, co chcą kupować klienci
  • Nauczysz się jak połączyć system premiowy dla handlowców z realizacją ich własnych planów i zadań oraz planów całego działu równocześnie

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Być albo nie być przedsiębiorstwa na rynku zależy często od odpowiednio zorganizowanej aktywnej ( czyli skutecznej) sprzedaży, realizującej obraną strategię sprzedaży. Dobra strategia zakłada utrzymanie aktualnego poziomu sprzedaży i planuje jej wzrost w określonych segmentach produktów i klientów. Określa również cały system działania działu handlowego, który umożliwi osiąganie strategicznych celów sprzedażowych.

Następne elementy skutecznego zarządzania aktywną sprzedażą w firmie to dobra organizacja pracy w dziale handlowym i odpowiednio dobrany ( klarowny i nagradzający realizację celów strategicznych) system premiowy.

Kurs składa się z czterech dwugodzinnych szkoleń omawiających wszystkie aspekty organizacji aktywnej sprzedaży. Wyjaśnia co i dlaczego trzeba robić koniecznie, a jakich działań należy unikać. Przedstawia przykłady „z życia firm wzięte” i omawia skutki dobrych oraz nieprzemyślanych działań.

Przy opracowywaniu kursu brałam pod uwagę problemy, które najczęściej występują w obszarze sprzedaży małych i średnich przedsiębiorstw. Zwracam uwagę na najczęściej występujące przyczyny kłopotów i proponuję sprawdzone sposoby ich rozwiązania.

W procesie nauki uwzględniam doświadczenie sprzedażowe własne i Uczestników, wyjaśniam jak sprawdzone rozwiązania wykorzystać w praktyce.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Podczas niniejszego kursu poruszam zagadnienia, które są ważne w skutecznym zarządzaniu sprzedażą. Przedstawiam najczęstsze przyczyny problemów występujących w przedsiębiorstwach, ale zdaję sobie sprawę, że w różnych firmach podobne problemy mogą mieć różne przyczyny.

Mam świadomość, że każdy biznes jest inny i ma inne potrzeby, dlatego oferuję możliwość konsultacji indywidualnych, podczas których wspólnie przyjrzymy się Twojej sytuacji i znajdziemy rozwiązania, które będą najlepsze dla Twojej firmy.

Konsultacje te mogą być kontynuacją szkolenia „Zarządzanie aktywną sprzedażą” w którym wzięłaś/wziąłeś udział, ale mogą też być całkiem nową rozmową na interesujący Cię temat. Zobacz, może to jest to, czego jeszcze potrzebujesz:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w kursie.

Informacje dodatkowe

Czas trwania

4 szkolenia po 2 godz. w odstępach tygodniowych

Platforma

Google Meet

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Program kursu

Kurs składa się z czterech szkoleń. Każde z nich jest poświęcone ważnemu obszarowi procesu sprzedaży, który wymaga przemyślanego zarządzania. Szkolenia zawierają miniwykłady, opisy przypadków, propozycje sprawdzonych rozwiązań częstych problemów. Zobacz, jakie korzyści dadzą Ci poszczególne szkolenia:

I. Strategia sprzedaży – budowanie i kontrola.

Sprzedaż jest jednym z najważniejszych obszarów działania przedsiębiorstwa. To ona odpowiada za generowanie przychodów i zapewnia firmie rozwój. Dlatego ważne jest żeby była przemyślana i skuteczna. Dobra strategia sprzedaży określa sposób, w jaki firma realizuje swoje cele sprzedażowe. Strategia powinna być dostosowana do bieżących i przyszłych realiów rynkowych i odpowiadać na działania konkurencji. Definiuje co sprzedamy, jak, za ile, w jakim czasie. Wymaga określenia budżetu i kanałów dotarcia do klienta.

Strategia sprzedaży powinna być realizowana w sposób zaplanowany i uporządkowany. Powinna być również regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odpowiadać na zmieniające się warunki rynkowe.

Czas i żmudna praca poświęcona na przygotowanie i realizację strategii sprzedaży jest inwestycją w rozwój firmy.

Szkolenie pokaże Uczestnikom, w jaki sposób wysiłek zainwestowany w to działanie zaowocuje efektywną sprzedażą i osiąganiem zaplanowanych przychodów.

II. Formułowanie celów i zadań sprzedażowych

Zadaniem działu sprzedaży jest aktywnie sprzedawać ofertę handlową przedsiębiorstwa. Aktywna sprzedaż oznacza sprzedaż tego, co się najbardziej firmie opłaca, w najbardziej korzystny dla firmy sposób, tym klientom, którzy chcą za to najwięcej zapłacić. Jednak zaskakująco często obserwuje się sytuację, że handlowcy sprzedają to, co opłaca się im lub klientom, a nie to, co opłaca się firmie. Skutkiem tego rosną zapasy magazynowe, a lista klientów nie zmienia się latami.

Lekarstwem na to są odpowiednio sformułowane plany, cele i zadania sprzedażowe. Ponadto, ważne jest, aby handlowcy byli rozliczani i wynagradzani w sposób, który motywuje ich do osiągania celów. Wynagrodzenie powinno być uzależnione od osiąganych wyników.

Na tym szkoleniu dowiesz się jak to robić.

III. Organizacja działu sprzedaży

Zdarza się, że w przedsiębiorstwach proces sprzedaży jest pozostawiony samemu sobie. Dotyczy to przede wszystkim firm produkcyjnych, w których uwaga kierownictwa skupiona jest na procesie produkcyjnym , technologii i jakości produktów. Szczególnie, jeśli te ostatnie „same się sprzedają”, firma ma stałych odbiorców i zagospodarowuje niszę rynkową w swojej branży. Taka sytuacja jest zadowalająca dopóki gospodarcze zawirowania nie zachwieją rynkiem i firma nie zacznie tracić zysku.

Szkolenie pokaże uczestnikom, w jaki sposób zorganizować pracę w dziale sprzedaży aby aktywnie sprzedawać najbardziej rentowne produkty do najbardziej rentownych klientów, aby strategia sprzedaży wspierała strategię rozwoju przedsiębiorstwa, a handlowcy skutecznie walczyli z konkurencją.

IV. Budowanie systemów premiowych w działach sprzedaży

System premiowy ma za zadanie skutecznie motywować pracowników do zwiększania efektywności w pracy oraz działania w pożądany przez firmę sposób. Menedżer zarządzający działem sprzedaży musi go tak skonstruować, aby:

  • zaspokajać oczekiwania co do wysokości wynagrodzenia ze strony handlowców,
  • realizować plany produkcyjne i zakupowe
  • realizować plany marżowe
  • zmieścić się w przyznanym budżecie premiowym
  • sprawnie monitorować realizację planów i celów sprzedażowych

Szkolenie dostarcza wiedzy jak systemowo realizować te zadania.

Prowadzący

Magdalena Winnicka

Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż.
(więcej informacji)

Harmonogram

Szkolenia odbywają się zawsze o godzinie 10:00

Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
08.04.2024
15.04.2024
22.04.2024
29.04.2024
06.05.2024
13.05.2024
20.05.2024
27.05.2024
03.06.2024
10.06.2024
17.06.2024
24.06.2024
01.07.2024
08.07.2024
15.07.2024
22.07.2024
05.08.2024
12.08.2024
19.08.2024
26.08.2024
02.09.2024
09.09.2024
16.09.2024
23.09.2024
07.10.2024
14.10.2024
21.10.2024
28.10.2024
04.11.2024
11.11.2024
18.11.2024
25.11.2024
02.12.2024
09.12.2024
16.12.2024
23.12.2024
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu