Sklep Synergy

Współpraca w działaniu – jak ją rozwijać?

400,00  netto

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się jakie korzyści przynosi współpraca i czy każdego można jej uczyć
  • Uświadomisz sobie co utrudnia współpracę i odniesiesz te refleksje do własnej firmy
  • Uporządkujesz wiedzę na temat zachowań, które prowadzą do efektywnej współpracy
  • Dowiesz się jak rozwijać współpracę jako kompetencję osobistą
  • Poznasz metody stymulowania współpracy w zespole
  • Zweryfikujesz czy i jak pobudzasz rozwój współpracy między zespołami w organizacji.
  • Wymienisz doświadczenia w pracy nad kompetencją współpracy w firmie

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Realizacja ambitnych planów wymaga wielu kompetencji. Nie wszystko potrafimy robić najlepiej, a w niektórych obszarach brakuje nam wiedzy i umiejętności. W drodze do celu nie musimy robić wszystkiego sami. Ktoś pomoże Tobie, Ty pomożesz komuś  – razem łatwiej osiągnąć sukces.

Im większa organizacja tym bardziej złożone są relacje i tym większa jest potrzeba współpracy. Im większa różnorodność w grupie tym większe możliwości działania. Choć bywa, że trzeba popracować nad obawą przed współdziałaniem z lepszymi od siebie i innymi niż ja!

Bądźmy dobrej myśli – zdolność do współpracy jest stanem naturalnym, wykształciliśmy go ewolucyjnie. Wspierając innych nie tylko osiągamy wspólne cele i możemy liczyć na zwrotną pomoc, ale także jesteśmy bardziej zmotywowani, czujemy się potrzebni, wytwarzamy wokół siebie pozytywną energię a nasze życie staje się bogatsze!

Po tym szkoleniu nie tylko będziesz sam o tym przekonany/przekonana, ale nauczysz się, jak przekonać do tego innych.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu KOMUNIKACJA I BUDOWANIE RELACJI, w którym omawiamy zagadnienia związane z psychologią biznesu. Umiejętność budowania zespołu ufających sobie, współpracujących i zaangażowanych ludzi jest jedną z kluczowych kompetencji menedżera. W jej rozwijaniu pomogą Ci też szkolenia:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Anna Leśnikowska Jaros

Psycholog i trener z 25 letnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii w biznesie.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Platforma

ZOOM

Tematyka

  • Indywidualizm a współpraca – korzyści i zagrożenia
  • Bariery w szefie, zespole i jednostce utrudniające pracę zespołową
  • Zachowania, które świadczą o umiejętności współpracy
  • Metody przełożonego rozwijające współpracę między podwładnymi
  • Strategie firmy, które pomagają rozwijać współpracę między zespołami

Metody pracy

Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy:

  • Ankiety, pomagają diagnozować problemy
  • Mini wykłady dostarczające wiedzy na tematy zarządzania
  • Przypadki pokazujące wykorzystanie wiedzy w praktyce
  • Omówienie wniosków i spostrzeżeń
  • Dyskusja moderowana, wspierająca wymianę doświadczeń
  • Odpowiedzi na pytania uczestników

Polecamy również…

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu