DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Każdego dnia nasz potencjalny klient spotyka się z setkami reklam i innych form promocji oferty konkurencji. Jak wyróżnić się pośród nich? Jak sprawić, by nasze działania nie tylko przyciągały wzrok, ale i chwytały za serce, motywując do zakupu?
Podczas tego szkolenia porozmawiamy właśnie o promocji. O tym, z jakimi wyzwaniami spotykają się współcześni reklamodawcy i jak sobie z nimi radzą. Zastanowimy się też, jak można realizować skuteczną promocję przy niewysokim budżecie. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili świeżym okiem spojrzeć na swoją komunikację z rynkiem i zaplanować efektywne zmiany.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM, którego celem jest uporządkowanie polityki marketingowej firmy na poziomie operacyjnym i strategicznym. Doskonałym uzupełnieniem tego tematu będą także szkolenia z zakresu:
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Aldona Kucner
Certyfikowany trener i facylitator, doradca i mentor z trzydziestoletnią praktyką w biznesie. |
Czas trwania | 1,5 godz. |
---|---|
Miejsce | online |
Poziom | bazowy |
Platforma | ZOOM |
Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy: