Sklep Synergy

Trendy i wyzwania współczesnej promocji

300,00 

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się, w jaki sposób działa percepcja współczesnego odbiorcy reklam i innych działań promocyjnych
  • Nauczysz się, jak przyciągać uwagę i budować skuteczny przekaz promocyjny w oparciu o model AIDA
  • Poznasz przykłady firm i ich narzędzi, które skutecznie przyciągają współczesnych klientów
  • Wymienisz doświadczenia na temat tego, co najlepiej pomaga im budować markę i sprzedaż w przedsiębiorstwie

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Każdego dnia nasz potencjalny klient spotyka się z setkami reklam i innych form promocji oferty konkurencji. Jak wyróżnić się pośród nich? Jak sprawić, by nasze działania nie tylko przyciągały wzrok, ale i chwytały za serce, motywując do zakupu?

Podczas tego szkolenia porozmawiamy właśnie o promocji. O tym, z jakimi wyzwaniami spotykają się współcześni reklamodawcy i jak sobie z nimi radzą. Zastanowimy się też, jak można realizować skuteczną promocję przy niewysokim budżecie. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili świeżym okiem spojrzeć na swoją komunikację z rynkiem i zaplanować efektywne zmiany.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM, którego celem jest uporządkowanie polityki marketingowej firmy na poziomie operacyjnym i strategicznym. Doskonałym uzupełnieniem tego tematu będą także szkolenia z zakresu:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Aldona Kucner

Certyfikowany trener i facylitator, doradca i mentor z trzydziestoletnią praktyką w biznesie.
Specjalizuje się w obszarach marketingu, sprzedaży, innowacji i przedsiębiorczości.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Tematyka

  • Określenie nowych potrzeb i oczekiwań współczesnego odbiorcy działań promocyjnych
  • Model AIDA i jego zastosowanie w promocji: m.in. reklamie, Internecie, materiałach drukowanych, wydarzeniach
  • Metody na przyciągnięcie uwagi odbiorcy
  • Znaczenie emocji i narzędzia ich wywoływania w działaniach promocyjnych
  • Rynkowe przykłady skutecznych działań promocyjnych

Polecamy również…