DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Być albo nie być przedsiębiorstwa na rynku zależy często od odpowiednio obranej strategii sprzedaży, która powinna nie tylko obejmować utrzymanie aktualnego poziomu sprzedaży, ale przede wszystkim planować jej wzrost. Określa ona również cały system działania działu handlowego, który umożliwi osiąganie celów sprzedażowych .
Szkolenie pokaże uczestnikom, w jaki sposób czas i wysiłek poświęcony na przygotowanie strategii sprzedaży zaowocuje efektywną sprzedażą i osiąganiem zaplanowanych przychodów.
WAŻNE INFORMACJE inne ważne sesje/moduły powiązane tematycznie:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, który omawia zagadnienia związane z jednym z najważniejszych obszarów działania każdej firmy. Strategia sprzedaży jest bazą, na której powinna budować pozostałe elementy :
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Magdalena Winnicka
Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż. |
Poziom | zaawansowany |
---|---|
Czas trwania | 1,5 godz. |
Miejsce | online |
Platforma | ZOOM |
Zasady budowy systemu premiowego dla pracowników działu sprzedaży z uwzględnieniem:
Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy: