Sklep Synergy

Strategia sprzedaży – budowanie i kontrola

300,00 

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się na czym polega określenie obszarów sprzedaży i docelowych grup klientów
  • Dowiedzą się jak określać przewagi sprzedażowe i wykorzystywać je przy formułowaniu strategii
  • Poznają zasady budżetowania celów strategicznych
  • Poznają różnice pomiędzy określaniem długofalowej strategii sprzedaży a krótkoterminowym planowaniem sprzedaży

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Być albo nie być przedsiębiorstwa na rynku zależy często od odpowiednio obranej strategii sprzedaży, która powinna nie tylko obejmować utrzymanie aktualnego poziomu sprzedaży, ale przede wszystkim planować jej wzrost. Określa ona również cały system działania działu handlowego, który umożliwi osiąganie celów sprzedażowych .

Szkolenie pokaże uczestnikom, w jaki sposób czas i wysiłek poświęcony na przygotowanie strategii sprzedaży zaowocuje efektywną sprzedażą i osiąganiem zaplanowanych przychodów.

WAŻNE INFORMACJE inne ważne sesje/moduły powiązane tematycznie:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, który omawia zagadnienia związane z jednym z najważniejszych obszarów działania każdej firmy. Strategia sprzedaży jest bazą, na której powinna budować pozostałe elementy :

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Magdalena Winnicka

Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Poziom

bazowy

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Tematyka

Zasady budowy systemu premiowego dla pracowników działu sprzedaży z uwzględnieniem:

  • Wykorzystania budżetu premiowego
  • Realizacji strategii sprzedażowej
  • Realizacji celów i zadań sprzedażowych

Polecamy również…