Sklep Synergy

Strategia marketingowa od fundamentów aż po dach

400,00  netto

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy
  • Specjaliści ds. marketingu i mediów społecznościowych

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Zastanowisz się, dlaczego potrzebujesz strategii marketingowej
  • Dowiesz się, z czego powinna składać się strategia marketingowa
  • Nauczysz się, jak budować strategię marketingową, aby miała ona sens, znaczenie i pomogła w zdobyciu klientów

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Nie da się zaprzeczyć, że marketing – tuż obok zarządzania firmą i wszelkich działań związanych z prowadzeniem sprzedaży czy świadczeniem usług – jest fundamentem prosperującego biznesu. Trudno sobie wyobrazić, aby jakakolwiek spółka, która zaniedbuje marketingowy obszar swojej aktywności, była w stanie dotrzeć do klientów, zwiększać obroty i umacniać swoją pozycję na rynku

Bądź mądrzejszy od konkurencji. Nie popełniaj błędu, który charakteryzuje większość firm: prowadzą działania marketingowe, nie mając przygotowanej strategii marketingowej. Przez co tracą pieniądze, czas i energię. Dowiedz się, jak przygotować wartościową strategię i trzymaj swój marketing w garści.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu MARKETINGIEM – PRAKTYKA I REALIZACJA, którego celem jest przekazanie Wam konkretnych umiejętności, pokazanie konkretnych narzędzi, podzielenie się konkretnymi wskazówkami, abyście dzięki naszym szkoleniom sami mogli ulepszyć swoje marketingowe aktywności.

Doskonałym uzupełnieniem tematu strategii marketingowej będą także szkolenia:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Przemysław Zieliński

Założyciel i dyrektor kreatywny agencji marketingowej Wielka Radość. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, content marketingu, marketingu sportowym, a także PR.
(więcej informacji)

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Platforma

ZOOM

Poziom

bazowy

Tematyka

  • Struktura strategii marketingowej
  • Jak przygotować się do tworzenia strategii marketingowej
  • Kto powinien tworzyć strategię marketingową
  • Praktyczne porady na tworzenie strategii marketingowej
  • Strategia marketingowa jako strategia walki z konkurencją
  • Budowanie marki osobistej jako element strategii personalnej
  • Warsztat interaktywny – wymiana doświadczeń, wypracowywanie rozwiązań, prezentacja
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu