DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Nie da się zaprzeczyć, że marketing – tuż obok zarządzania firmą i wszelkich działań związanych z prowadzeniem sprzedaży czy świadczeniem usług – jest fundamentem prosperującego biznesu. Trudno sobie wyobrazić, aby jakakolwiek spółka, która zaniedbuje marketingowy obszar swojej aktywności, była w stanie dotrzeć do klientów, zwiększać obroty i umacniać swoją pozycję na rynku
Bądź mądrzejszy od konkurencji. Nie popełniaj błędu, który charakteryzuje większość firm: prowadzą działania marketingowe, nie mając przygotowanej strategii marketingowej. Przez co tracą pieniądze, czas i energię. Dowiedz się, jak przygotować wartościową strategię i trzymaj swój marketing w garści.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu MARKETINGIEM – PRAKTYKA I REALIZACJA, którego celem jest przekazanie Wam konkretnych umiejętności, pokazanie konkretnych narzędzi, podzielenie się konkretnymi wskazówkami, abyście dzięki naszym szkoleniom sami mogli ulepszyć swoje marketingowe aktywności.
Doskonałym uzupełnieniem tematu strategii marketingowej będą także szkolenia:
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Przemysław Zieliński
Założyciel i dyrektor kreatywny agencji marketingowej Wielka Radość. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, content marketingu, marketingu sportowym, a także PR. |
Czas trwania | 1,5 godz. |
---|---|
Miejsce | online |
Platforma | ZOOM |
Poziom | bazowy |