DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Większość firm potrafi określać koszty i zyski na poziomie całej firmy. Dużo rzadziej jednak przedsiębiorcy zastanawiają się nad tym, na których produktach zarabiają więcej, a na których mniej albo wcale? Które koszty obciążają poszczególne etapy produkcji lub grupy produktów? Jeśli to nie jest analizowane, system rabatów i promocji bywa nieprzemyślany, a utrata zysku nieodwracalna.
Niniejsze szkolenie przekazuje uczestnikom praktyczną wiedzę w bardzo ważnym obszarze działalności przedsiębiorstwa – zarządzanie rentownością oferty handlowej i powiększanie zysku.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu MENEDŻERSKIE ZARZĄDZANIE FINANSAMI, w którym omawiamy zagadnienia związane z finansową edukacją menedżerów. Zrozumienie finansowych konsekwencji podejmowania decyzji biznesowych jest kluczową wiedzą, którą powinien posiadać menedżer. Wiedzę tę oraz narzędzia do jej wykorzystania przekazujemy również na szkoleniach :
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Agnieszka Kauczyńska
Interim Menedżer, konsultant, trener zarządzania. Realizuje projekty planowania i wdrażania strategii, controllingu i zarządzania finansami. |
Czas trwania | 1,5 godz. |
---|---|
Miejsce | online |
Poziom | zaawansowany |
Platforma | ZOOM |
Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy: