DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
W wielu przedsiębiorstwach proces sprzedaży jest trochę pozostawiony samemu sobie. Dotyczy to przede wszystkim firm produkcyjnych, w których uwaga kierownictwa skupiona jest na procesie produkcyjnym , technologii i jakości produktów. Szczególnie, jeśli te ostatnie „same się sprzedają”, firma ma stałych odbiorców i zagospodarowuje niszę rynkową w swojej branży. Taka sytuacja jest zadowalająca dopóki gospodarcze zawirowania nie zachwieją rynkiem i firma nie zacznie tracić zysku.
Szkolenie pokaże uczestnikom, w jaki sposób zorganizować pracę w dziale sprzedaży aby aktywnie sprzedawać najbardziej rentowne produkty do najbardziej rentownych klientów, aby strategia sprzedaży wspierała strategię rozwoju przedsiębiorstwa, a handlowcy skutecznie walczyli z konkurencją.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, który omawia zagadnienia związane z jednym z najważniejszych obszarów działania każdej firmy. Organizacja pracy w dziale sprzedaży jest ściśle powiązana z innymi elementami procesu sprzedaży:
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Magdalena Winnicka
Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż. |
Czas trwania | 1,5 godz. |
---|---|
Miejsce | online |
Poziom | bazowy |
Platforma | ZOOM |
Zasady organizowania procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie na poziomie:
Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy: