Sklep Synergy

Organizacja pracy działu sprzedaży

300,00 

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Uporządkujesz wiedzę na temat przebiegu procesu sprzedaży
  • Nauczysz się jak określać cele sprzedażowe spójne ze strategią sprzedaży
  • Dowiesz się jak kontrolować realizację celów sprzedażowych
  • Dowiesz się jak efektywnie zorganizować pracę działu handlowego
  • Nauczysz się jak opracować schemat wizyty handlowej aby zwiększyć skuteczność kontaktów z klientami

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

W wielu przedsiębiorstwach proces sprzedaży jest trochę pozostawiony samemu sobie. Dotyczy to przede wszystkim firm produkcyjnych, w których uwaga kierownictwa skupiona jest na procesie produkcyjnym , technologii i jakości produktów. Szczególnie, jeśli te ostatnie „same się sprzedają”, firma ma stałych odbiorców i zagospodarowuje niszę rynkową w swojej branży. Taka sytuacja jest zadowalająca dopóki gospodarcze zawirowania nie zachwieją rynkiem i firma nie zacznie tracić zysku.

Szkolenie pokaże uczestnikom, w jaki sposób zorganizować pracę w dziale sprzedaży aby aktywnie sprzedawać najbardziej rentowne produkty do najbardziej rentownych klientów, aby strategia sprzedaży wspierała strategię rozwoju przedsiębiorstwa, a handlowcy skutecznie walczyli z konkurencją.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, który omawia zagadnienia związane z jednym z najważniejszych obszarów działania każdej firmy. Organizacja pracy w dziale sprzedaży jest ściśle powiązana z innymi elementami procesu sprzedaży:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Magdalena Winnicka

Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Tematyka

Zasady organizowania procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie na poziomie:

  • Strategii sprzedaży i planów krótkoterminowych
  • Celów sprzedażowych dla działu sprzedaży i poszczególnych handlowców
  • Wykorzystania przewag konkurencyjnych
  • Organizacji pracy w dziale sprzedaży

Polecamy również…