Sklep Synergy

Optymalizacja kosztów działalności operacyjnej

300,00 

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się, jak zarządzać przychodami ze sprzedaży.
  • Uporządkujesz wiedzę na temat zarządzania kosztami.
  • Nauczysz się które koszty należy kontrolować, aby poprawiać rentowność.
  • Dowiesz się, co ma znaczenie w planowaniu rentowności firmy.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Celem działalności każdego przedsiębiorstwa jest zysk. Rolą kadry menedżerskiej jest dbać, aby zysk był możliwie jak największy poprzez ograniczanie kosztów i zwiększanie przychodów. Tak mówi teoria, ale w praktyce firmy prowadzą często wiele rodzajów działalności i generują wiele rodzajów kosztów na każdym etapie zachodzących procesów.

Menedżer powinien umieć analizować finansowe aspekty działalności i dostrzegać, gdzie „pieniądze uciekają” w niekontrolowany sposób.

Szkolenie przekazuje uczestnikom praktyczną wiedzę na temat zarządzania kosztami, zapewnienia rentowności firmy i skutecznego powiększania zysku.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu MENEDŻERSKIE ZARZĄDZANIE FINANSAMI, w którym omawiamy zagadnienia związane z finansową edukacją menedżerów. Zrozumienie finansowych konsekwencji podejmowanych decyzji biznesowych jest kluczową wiedzą, którą powinien posiadać menedżer. Wiedzę tę oraz narzędzia do jej wykorzystania przekazujemy również na szkoleniach :

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Agnieszka Kauczyńska

Interim Menedżer, konsultant, trener zarządzania. Realizuje projekty planowania i wdrażania strategii, controllingu i zarządzania finansami.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Tematyka

  • Perspektywa Właściciela a Menedżera w kontekście rentowności.
  • Jakie rodzaje działalności prowadzimy w firmach? Skąd menedżer ma wiedzieć, które są rentowne?
  • Od czego to zależy i na jakim poziomie zaplanować przychody ze sprzedaży aby Firma była rentowna?
  • Które koszty mają realny wpływ na rentowność?
  • Jakie dane należy analizować, żeby wiedzieć co opłaca się produkować / sprzedawać?
  • Jak zarządzać rentownością – podstawowe miary i wskaźniki dla menedżera?

Polecamy również…