Sklep Synergy

Niech Cię znajdą, czyli na czym polega pozycjonowanie?

400,00  netto

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy
  • Specjaliści ds. marketingu i mediów społecznościowych

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się, czym tak naprawdę jest pozycjonowanie
  • Dowiesz się jaki sposób można zadbać o widoczność swojej marki w sieci
  • Nauczysz się, jak podnieść swoją pozycję w wyszukiwarce, nie płacąc przy tym specjalistom od reklamy
  • Poznasz aktualne wytyczne Google odnośnie pozycjonowania przez Twoją firmę

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Nie da się zaprzeczyć, że marketing – tuż obok zarządzania firmą i wszelkich działań związanych z prowadzeniem sprzedaży czy świadczeniem usług – jest fundamentem prosperującego biznesu. Trudno sobie wyobrazić, aby jakakolwiek spółka, która zaniedbuje marketingowy obszar swojej aktywności, była w stanie dotrzeć do klientów, zwiększać obroty i umacniać swoją pozycję na rynku.

Pozycjonowanie to jedno z absolutnie podstawowych narzędzi w marketingu – a także jedno z kluczowych do tego, aby Twoja firma była widoczna w sieci. Panuje powszechne przekonanie, że jest to bardzo kosztowne działanie. A to nieprawda – pokażemy Ci, jakie są sposoby na pozycjonowanie, które możesz prowadzić bez opłacania zewnętrznych specjalistów.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu MARKETINGIEM – PRAKTYKA I REALIZACJA, którego celem jest przekazanie Wam konkretnych umiejętności, pokazanie konkretnych narzędzi, podzielenie się konkretnymi wskazówkami, abyście dzięki naszym szkoleniom sami mogli ulepszyć swoje marketingowe aktywności.

Doskonałym uzupełnieniem tematu pozycjonowania będą także szkolenia:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Przemysław Zieliński

Założyciel i dyrektor kreatywny agencji marketingowej Wielka Radość. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, content marketingu, marketingu sportowym, a także PR.
(więcej informacji)

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Platforma

ZOOM

Poziom

bazowy

Tematyka

  • Jakie są obowiązujące wytyczne Google w zakresie pozycjonowania
  • Gdzie można się pozycjonować
  • Jak analizować i ulepszać swoje materiały marketingowe pod kątem pozycjonowania
  • Najczęściej popełniane błędy przy pozycjonowaniu
  • Kiedy i jak wybrać zewnętrzną firmę do pozycjonowania
  • Warsztat interaktywny – wymiana doświadczeń, wypracowywanie rozwiązań, prezentacja
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu