DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Czy łatwo jest mieć dobry marketing? Nie. Niełatwo. To dziedzina, która dynamicznie się rozwija. Wciąż pojawiają się nowe kanały komunikacji, nowe narzędzia, nowe technologie. Aby być z nimi na bieżąco, trzeba poświęcić dużo czasu oraz stale poszerzać swoje umiejętności. Na skuteczność marketingu wpływ ma także umiejętność dostosowania się do trendów społecznych – tego, jak zmieniają się nasi odbiorcy, jakich komunikatów oczekują i gdzie można ich znaleźć.
Jak powstają Twoje materiały marketingowe? Czy rzeczywiście dbasz o to, aby były one nowoczesne, estetyczne – a przede wszystkim skuteczne? Pomożemy Ci poznać konkretne narzędzia marketingowe, dzięki któremu Twój przekaz stanie się atrakcyjniejszy, bardziej widoczny, a przede wszystkim – skuteczny.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu MARKETINGIEM – PRAKTYKA I REALIZACJA, którego celem jest przekazanie Wam konkretnych umiejętności, pokazanie konkretnych narzędzi, podzielenie się konkretnymi wskazówkami, abyście dzięki naszym szkoleniom sami mogli ulepszyć swoje marketingowe aktywności.
Doskonałym uzupełnieniem tematu narzędzi marketingowych będą także szkolenia:
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Przemysław Zieliński
Założyciel i dyrektor kreatywny agencji marketingowej Wielka Radość. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, content marketingu, marketingu sportowym, a także PR. |
Czas trwania | 1,5 godz. |
---|---|
Miejsce | online |
Platforma | ZOOM |
Poziom | bazowy |