Sklep Synergy

Inteligencja emocjonalna buduje świadome przywództwo

Tego produktu nie ma na stanie i nie jest dostępny.

Zostaw adres, a powiadomimy Cię o terminie, gdy się pojawi.

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się czym jest inteligencja emocjonalna i jakie są realne ograniczenia jej rozwoju.
  • Dowiesz się co łączy inteligencję emocjonalną z odpornością psychiczną
  • Nauczysz się w jaki sposób inteligencja emocjonalne szefa oddziałuje na zaangażowanie, lojalność i zdrowie osób w organizacji
  • Uporządkujesz podstawową wiedzę na temat emocji i ich regulacji
  • Nauczysz się modelu, który ułatwia rozumienie innych i empatię
  • Uświadomisz sobie, które obszary inteligencji emocjonalnej warto rozwijać u siebie i od czego zacząć

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Jako menedżerowie realizujemy swoją rolę w wielu różnorodnych aspektach – od dbania o efektywną realizację celów i rozwój swojego obszaru biznesowego, do dbania o zaangażowanie ludzi, współpracę i atmosferę pracy. W obszarach relacji z ludźmi często działamy automatycznie, a przecież dopiero gdy „Rozumiem co się dzieje” i „Wiem co z tym zrobić” mam szansę zadziałać lepiej.

Praca menedżera w obszarze relacji pełna jest wyzwań, z którymi łatwiej radzę sobie osoby ŚWIADOME:

  • świadome siebie (tego co myślę, przeżywam, co się ze mną dzieje jako menedżer i jako człowiek)
  • świadome innych (tego co myślą, co przeżywają i dlaczego zachowują się w określony sposób inni)
  • świadomie kierujące swoimi zachowaniem i rozwojem
  • świadomie wpływające na zachowania innych – podwładnych i współpracowników

Można nazwać tę kompetencję jako ŚWIADOME PRZYWÓDZTWO. Pracując nad samoświadomością rozwijamy odporność psychiczną, zdolność radzenia sobie ze stresem, inteligencję emocjonalną a także komunikatywność, współpracę i radzenie sobie z konfliktami.

Zanim zaczniemy uczyć się modeli, metod i technik, które usprawniają komunikację i współpracę, warto zająć się fundamentem, czyli INTELIGENCJĄ EMOCJONALNĄ MENEDŻERA.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu PRZYWÓDZTWO OD PODSTAW. BUDOWANIE SILNEGO LIDERA, w którym omawiamy zagadnienia związane z psychologią biznesu. Umiejętność budowania zespołu ufających sobie, współpracujących i zaangażowanych ludzi jest jedną z kluczowych kompetencji menedżera. W jej rozwijaniu pomogą Ci też szkolenia:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Anna Leśnikowska Jaros

Psycholog i trener z 25 letnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii w biznesie.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

zaawansowany

Platforma

ZOOM

Tematyka

  • Inteligencja emocjonalna wg Daniela Golemana
  • Nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji jako ważny element w zarządzaniu pracownikami i firmą
  • Samoświadomość i samoregulacja emocjonalna
  • Model rozwoju empatii, szerszego rozumienia sytuacji i rozwoju poprawnej relacji
  • Mapa własnej inteligencji emocjonalnej i wzmacniania odporności psychicznej

Metody pracy

Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy:

  • Ankiety, pomagają diagnozować problemy
  • Mini wykłady dostarczające wiedzy na tematy zarządzania
  • Przypadki pokazujące wykorzystanie wiedzy w praktyce
  • Omówienie wniosków i spostrzeżeń
  • Dyskusja moderowana, wspierająca wymianę doświadczeń
  • Odpowiedzi na pytania uczestników

Polecamy również…

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu