DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Zadaniem działu sprzedaży jest aktywnie sprzedawać ofertę handlową przedsiębiorstwa. Aktywna sprzedaż oznacza sprzedaż tego, co się najbardziej firmie opłaca, tym klientom, którzy chcą za to najwięcej zapłacić i w najbardziej korzystny dla firmy sposób. Jednak zaskakująco często obserwuje się sytuację, że handlowcy sprzedają to, co im się opłaca, a nie to, co opłaca się firmie. Skutkiem tego rosną zapasy magazynowe, a lista klientów nie zmienia się latami.
Lekarstwem na to są odpowiednio sformułowane plany, cele i zadania sprzedażowe. Rozliczane, a następnie wynagradzane w jasno określony sposób.
Na tym szkoleniu dowiesz się jak to robić.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, który omawia zagadnienia związane z jednym z najważniejszych obszarów działania każdej firmy. Właściwe sformułowanie celów sprzedażowych dla poszczególnych pracowników działu wynika ze strategii sprzedaży. Ich realizacja jest ściśle powiązana z organizacją pracy działu oraz systemem premiowym. Każdy z tych elementów omawiamy na szkoleniach:
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Magdalena Winnicka
Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż. |
Czas trwania | 1,5 godz. |
---|---|
Miejsce | online |
Poziom | bazowy |
Platforma | ZOOM |
Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy: