Sklep Synergy

Formułowanie celów i zadań sprzedażowych

300,00 

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się jak opracowywać plany sprzedaży spójne ze strategią sprzedaży firmy
  • Nauczysz się jak określać cele sprzedażowe dla handlowców, aby osiągając je realizowali plan sprzedaży całego działu
  • Dowiesz się po co przygotowywać zadania sprzedażowe, jak je formułować i jak pomagają w osiąganiu celów sprzedażowych
  • Dowiesz się jak rozwijać atmosferę współpracy i wzajemnego wspierania się pracowników w realizacji celów i zadań sprzedażowych
  • Nauczysz się jak połączyć system premiowy dla handlowców z realizacją ich własnych planów i zadań oraz planów całego działu równocześnie

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Zadaniem działu sprzedaży jest aktywnie sprzedawać ofertę handlową przedsiębiorstwa. Aktywna sprzedaż oznacza sprzedaż tego, co się najbardziej firmie opłaca, tym klientom, którzy chcą za to najwięcej zapłacić i w najbardziej korzystny dla firmy sposób. Jednak zaskakująco często obserwuje się sytuację, że handlowcy sprzedają to, co im się opłaca, a nie to, co opłaca się firmie. Skutkiem tego rosną zapasy magazynowe, a lista klientów nie zmienia się latami.

Lekarstwem na to są odpowiednio sformułowane plany, cele i zadania sprzedażowe. Rozliczane, a następnie wynagradzane w jasno określony sposób.

Na tym szkoleniu dowiesz się jak to robić.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, który omawia zagadnienia związane z jednym z najważniejszych obszarów działania każdej firmy. Właściwe sformułowanie celów sprzedażowych dla poszczególnych pracowników działu wynika ze strategii sprzedaży. Ich realizacja jest ściśle powiązana z organizacją pracy działu oraz systemem premiowym. Każdy z tych elementów omawiamy na szkoleniach:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Magdalena Winnicka

Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Tematyka

  • Planowanie jako niezbędny element zarządzania przedsiębiorstwem
  • Cele jako podstawa planowania – zasady ich określania
  • Plany sprzedaży jako realizacja strategii sprzedaży w praktyce
  • Planowanie sprzedaży wartościowe i ilościowe – cele dla handlowców
  • Zadania sprzedażowe jako niezbędny element realizacji planu sprzedaży
  • System premiowy jako wsparcie dla realizacji celów i zadań

Polecamy również…