Sklep Synergy

Efektywne kanały dystrybucji

Tego produktu nie ma na stanie i nie jest dostępny.

Zostaw adres a powiadomimy cię o terminie gdy się pojawi

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się, w jaki sposób strategia i pozycjonowanie produktu wpływa na dobór kanałów dystrybucji
  • Nauczysz się, według jakich kryteriów oceniać potencjalnych dystrybutorów dla swojej oferty
  • Poznasz przykłady firm, które dzięki innowacjom w sposobach dotarcia do klienta zyskały przewagę konkurencyjną
  • Wymienisz doświadczenia na temat budowania dobrych relacji z dystrybutorami

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się bez dobrze dobranej dystrybucji. Dziś, w czasach przesycenia rynku wieloma towarami, trafione marketplace decyduje o tym, czy kupujący w ogóle spotka się z naszym produktem i czy zechce po niego sięgnąć.

Podczas szkolenia omówimy zasady doboru kanałów dystrybucji oraz to, w jaki sposób dzięki nim można wyróżnić się na tle konkurencji. Porozmawiamy też o tym, jak zarządzać dystrybutorami, by stali się autentycznymi partnerami w sprzedaży i promocji.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM, którego celem jest uporządkowanie polityki marketingowej firmy na poziomie operacyjnym i strategicznym. Doskonałym uzupełnieniem tego tematu będą także szkolenia z zakresu:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Aldona Kucner

Certyfikowany trener i facylitator, doradca i mentor z trzydziestoletnią praktyką w biznesie.
Specjalizuje się w obszarach marketingu, sprzedaży, innowacji i przedsiębiorczości.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Platforma

ZOOM

Tematyka

  • Rodzaje kanałów dystrybucji
  • Trendy panujące na rynku dystrybucyjnym
  • Funkcje stojące przed dystrybutorami i metody doboru najbardziej odpowiednich
  • Zarządzanie produktami w kanałach dystrybucji
  • Innowacje w kanałach dystrybucji

Metody pracy

Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy:

  • Ankiety, pomagają diagnozować problemy
  • Mini wykłady dostarczające wiedzy na tematy zarządzania
  • Przypadki pokazujące wykorzystanie wiedzy w praktyce
  • Omówienie wniosków i spostrzeżeń
  • Dyskusja moderowana, wspierająca wymianę doświadczeń
  • Odpowiedzi na pytania uczestników

Polecamy również…

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu