DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się bez dobrze dobranej dystrybucji. Dziś, w czasach przesycenia rynku wieloma towarami, trafione marketplace decyduje o tym, czy kupujący w ogóle spotka się z naszym produktem i czy zechce po niego sięgnąć.
Podczas szkolenia omówimy zasady doboru kanałów dystrybucji oraz to, w jaki sposób dzięki nim można wyróżnić się na tle konkurencji. Porozmawiamy też o tym, jak zarządzać dystrybutorami, by stali się autentycznymi partnerami w sprzedaży i promocji.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM, którego celem jest uporządkowanie polityki marketingowej firmy na poziomie operacyjnym i strategicznym. Doskonałym uzupełnieniem tego tematu będą także szkolenia z zakresu:
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Aldona Kucner
Certyfikowany trener i facylitator, doradca i mentor z trzydziestoletnią praktyką w biznesie. |
Czas trwania | 1,5 godz. |
---|---|
Miejsce | online |
Poziom | bazowy |
Platforma | ZOOM |
Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy: