Sklep Synergy

Budżetowanie systemów premiowych w działach sprzedaży

400,00  netto

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się jak przygotowywać/wyliczyć budżet premiowy
  • Uświadomisz sobie jaki wpływ na strategię sprzedaży ma prawidłowa kalkulacja produktów/ grup produktowych
  • Nauczysz się jak strategię sprzedaży przekładać na cele sprzedażowe dla działu i poszczególnych handlowców
  • Dowiesz się jak realizację celów sprzedażowych przeliczać na premie dla pracowników działu handlowego

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

System premiowy ma za zadanie skutecznie motywować pracowników do zwiększania efektywności w pracy oraz działania w pożądany sposób. Menedżer zarządzający działem sprzedaży musi go tak skonstruować, aby:

  • zaspokajać oczekiwania co do wysokości wynagrodzenia ze strony handlowców,
  • realizować plany produkcyjne i zakupowe
  • realizować plany marżowe
  • zmieścić się w przyznanym budżecie premiowym
  • sprawnie monitorować realizację planów i celów sprzedażowych

Szkolenie dostarcza wiedzy jak systemowo realizować te zadania.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ, który omawia zagadnienia związane z jednym z najważniejszych obszarów działania każdej firmy. Dobrze przygotowany system premiowy w dziale sprzedaży jest skutecznym narzędziem dla menedżera do zarządzania sprzedażą w zakresie:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Magdalena Winnicka

Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

zaawansowany

Platforma

ZOOM

Tematyka

Zasady budowy systemu premiowego dla pracowników działu sprzedaży z uwzględnieniem:

  • Wykorzystania budżetu premiowego
  • Realizacji strategii sprzedażowej
  • Realizacji celów i zadań sprzedażowych

Metody pracy

Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy:

  • Ankiety, pomagają diagnozować problemy
  • Mini wykłady dostarczające wiedzy na tematy zarządzania
  • Przypadki pokazujące wykorzystanie wiedzy w praktyce
  • Omówienie wniosków i spostrzeżeń
  • Dyskusja moderowana, wspierająca wymianę doświadczeń
  • Odpowiedzi na pytania uczestników

Polecamy również…

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu