Sklep Synergy

Bliżej LinkedIn

400,00  netto

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy
  • Specjaliści ds. marketingu i mediów społecznościowych

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się jak stworzyć atrakcyjny profil osobisty oraz stronę dla firmy
  • Zrozumiesz, jak działa algorytm LinkedIn i jaki content lubi
  • Nauczysz się jakie treści tworzyć, by być zauważalnym i generować duże zasięgi
  • Nauczysz się, jak budować ekspercki wizerunek na LinkedIn

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Czy łatwo jest mieć dobry marketing? Nie. Niełatwo. To dziedzina, która dynamicznie się rozwija. Wciąż pojawiają się nowe kanały komunikacji, nowe narzędzia, nowe technologie. Aby być z nimi na bieżąco, trzeba poświęcić dużo czasu oraz stale poszerzać swoje umiejętności. Na skuteczność marketingu wpływ ma także umiejętność dostosowania się do trendów społecznych – tego, jak zmieniają się nasi odbiorcy, jakich komunikatów oczekują i gdzie można ich znaleźć.

Nie ma lepszego biznesowego medium społecznościowego niż LinkedIn. Dobrze prowadzony profil może przynieść nam fantastyczne rezultaty w postaci nowych kontaktów, zapytań ofertowych czy zwiększenia zainteresowania naszą ofertą. Warto zadbać nie tylko o obecność na LinkedIn, ale także o aktywność. Pokażemy Ci, jak to zrobić.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu MARKETINGIEM – PRAKTYKA I REALIZACJA, którego celem jest przekazanie Wam konkretnych umiejętności, pokazanie konkretnych narzędzi, podzielenie się konkretnymi wskazówkami, abyście dzięki naszym szkoleniom sami mogli ulepszyć swoje marketingowe aktywności.

Doskonałym uzupełnieniem tematu prowadzenia profilu na LinkedIN będą także szkolenia:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Przemysław Zieliński

Założyciel i dyrektor kreatywny agencji marketingowej Wielka Radość. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, content marketingu, marketingu sportowym, a także PR.
(więcej informacji)

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Platforma

ZOOM

Poziom

bazowy

Tematyka

  • Tworzenie własnego profilu
  • Tworzenie strony firmowej
  • Jak działa algorytm LinkedIN
  • Jakie tworzyć posty, aby trafiały one do szerokiego grona odbiorców
  • Jak zarządzać stroną firmową
  • Jak budować sieć kontaktów
  • Warsztat interaktywny – wymiana doświadczeń, wypracowywanie rozwiązań, prezentacja
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu