Sklep Synergy

Rola i polityka ceny

Tego produktu nie ma na stanie i nie jest dostępny.

Zostaw adres a powiadomimy cię o terminie gdy się pojawi

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się, od czego zależy budowanie ceny i jaka jest różnica między ceną a wartością
  • Nauczysz się, jak badać wartość oferty u odbiorcy
  • Dowiesz się, kiedy i w jaki sposób podnosić lub obniżać cenę swojego produktu
  • Poznasz sprytne polityki cenowe wraz z przykładami firm, które je stosują
  • Wymienisz doświadczenia na temat trudnych sytuacji związanych z zarządzaniem ceną

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Ze wszystkich decyzji marketingowych, ta dotycząca polityki ceny jest jedną z najważniejszych. To w końcu od niej zależy, czy inwestycje w produkt, dystrybucję i promocję przyniosą efekt w postaci zysku. Jednocześnie jest to element najwrażliwszy, będący pod czujną obserwacją klientów i konkurentów.

O tym, jak radzić sobie z ceną – jak ją kształtować i zmieniać w czasie, będziemy rozmawiać podczas naszego szkolenia. Dzięki niemu uczestnicy będą potrafili lepiej zarządzać cenami swoich produktów i lepiej komunikować je rynkowi.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM, którego celem jest uporządkowanie polityki marketingowej firmy na poziomie operacyjnym i strategicznym. Doskonałym uzupełnieniem tego tematu będą także szkolenia z zakresu:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Aldona Kucner

Certyfikowany trener i facylitator, doradca i mentor z trzydziestoletnią praktyką w biznesie.
Specjalizuje się w obszarach marketingu, sprzedaży, innowacji i przedsiębiorczości.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Platforma

ZOOM

Tematyka

  • Zadania ceny
  • Strategie cenowe i ich powiązanie z pozycjonowaniem produktu
  • Narzędzia i podstawy do różnicowania ceny tego samego produktu
  • Bezpieczne promocje cenowe

Metody pracy

Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy:

  • Ankiety, pomagają diagnozować problemy
  • Mini wykłady dostarczające wiedzy na tematy zarządzania
  • Przypadki pokazujące wykorzystanie wiedzy w praktyce
  • Omówienie wniosków i spostrzeżeń
  • Dyskusja moderowana, wspierająca wymianę doświadczeń
  • Odpowiedzi na pytania uczestników

Polecamy również…

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu