Rozwój kompetencji managerskich – „Akademia Managera Synergy©”

Szczegóły projektu

 

KLIENT

Producent i dystrybutor materiałów budowlanych.

CEL

Klient zdecydował się na zmianę modelu zarządzania firmą, zasad jej organizacji i sposobu funkcjonowania. Po przeprowadzeniu zmian na poziomie zarządu firmy pojawiła się konieczność przygotowania kadry managerskiej średniego szczebla do współuczestnictwa w realizowanych zmianach i wdrożeniu zmiany na niższych poziomach struktury organizacyjnej firmy.

EFEKT

Na podstawie diagnozy sytuacji i określeniu oczekiwanych rezultatów przez zarząd firmy w zakresie zmiany postaw i kompetencji managerów, został przygotowany i zrealizowany program „Akademia Managera Synergy©”. W jego trakcie została przeprowadzona diagnoza kompetencji managerskich i określenie obszarów indywidualnego rozwoju dla każdego z uczestników za pomocą metody Extended DISC. Formuła Akademii miała charakter stricte warsztatowy – jej uczestnicy w trakcie czteromiesięcznego programu zdobywali nowe kompetencje i wspólnie rozwiązywali faktyczne problemy, z którymi borykali się w zakresie m.in.: budowania zespołów, metod zarządzania i organizacji pracy, skutecznej komunikacji, rekrutacji i motywowania pracowników, planowania i zarządzania sprzedażą oraz zrozumieli mechanizm wprowadzania zmiany.

W wyniku realizacji projektu jego uczestnicy zaakceptowali zmianę i nauczyli się ją wprowadzać w swoich obszarach działania, a także radzić sobie z emocjami własnymi i podległych im pracowników.

  • Kategoria:
    Szkolenia