2800,00 zł netto
Kurs składa się z czterech oddzielnych, dwugodzinnych szkoleń on line. Terminy poszczególnych szkoleń widoczne są w zakładce HARMONOGRAM
Być albo nie być przedsiębiorstwa na rynku zależy często od odpowiednio zorganizowanej aktywnej ( czyli skutecznej) sprzedaży, realizującej obraną strategię sprzedaży. Dobra strategia zakłada utrzymanie aktualnego poziomu sprzedaży i planuje jej wzrost w określonych segmentach produktów i klientów. Określa również cały system działania działu handlowego, który umożliwi osiąganie strategicznych celów sprzedażowych.
Następne elementy skutecznego zarządzania aktywną sprzedażą w firmie to dobra organizacja pracy w dziale handlowym i odpowiednio dobrany ( klarowny i nagradzający realizację celów strategicznych) system premiowy.
Kurs składa się z czterech dwugodzinnych szkoleń omawiających wszystkie aspekty organizacji aktywnej sprzedaży. Wyjaśnia co i dlaczego trzeba robić koniecznie, a jakich działań należy unikać. Przedstawia przykłady „z życia firm wzięte” i omawia skutki dobrych oraz nieprzemyślanych działań.
Przy opracowywaniu kursu brałam pod uwagę problemy, które najczęściej występują w obszarze sprzedaży małych i średnich przedsiębiorstw. Zwracam uwagę na najczęściej występujące przyczyny kłopotów i proponuję sprawdzone sposoby ich rozwiązania.
W procesie nauki uwzględniam doświadczenie sprzedażowe własne i Uczestników, wyjaśniam jak sprawdzone rozwiązania wykorzystać w praktyce.
Podczas niniejszego kursu poruszam zagadnienia, które są ważne w skutecznym zarządzaniu sprzedażą. Przedstawiam najczęstsze przyczyny problemów występujących w przedsiębiorstwach, ale zdaję sobie sprawę, że w różnych firmach podobne problemy mogą mieć różne przyczyny.
Mam świadomość, że każdy biznes jest inny i ma inne potrzeby, dlatego oferuję możliwość konsultacji indywidualnych, podczas których wspólnie przyjrzymy się Twojej sytuacji i znajdziemy rozwiązania, które będą najlepsze dla Twojej firmy.
Konsultacje te mogą być kontynuacją szkolenia „Zarządzanie aktywną sprzedażą” w którym wzięłaś/wziąłeś udział, ale mogą też być całkiem nową rozmową na interesujący Cię temat. Zobacz, może to jest to, czego jeszcze potrzebujesz:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w kursie.
Czas trwania | 4 szkolenia po 2 godz. w odstępach tygodniowych |
---|---|
Platforma | Google Meet |
Miejsce | online |
Poziom | bazowy |
Kurs składa się z czterech szkoleń. Każde z nich jest poświęcone ważnemu obszarowi procesu sprzedaży, który wymaga przemyślanego zarządzania. Szkolenia zawierają miniwykłady, opisy przypadków, propozycje sprawdzonych rozwiązań częstych problemów. Zobacz, jakie korzyści dadzą Ci poszczególne szkolenia:
I. Strategia sprzedaży – budowanie i kontrola.
Sprzedaż jest jednym z najważniejszych obszarów działania przedsiębiorstwa. To ona odpowiada za generowanie przychodów i zapewnia firmie rozwój. Dlatego ważne jest żeby była przemyślana i skuteczna. Dobra strategia sprzedaży określa sposób, w jaki firma realizuje swoje cele sprzedażowe. Strategia powinna być dostosowana do bieżących i przyszłych realiów rynkowych i odpowiadać na działania konkurencji. Definiuje co sprzedamy, jak, za ile, w jakim czasie. Wymaga określenia budżetu i kanałów dotarcia do klienta.
Strategia sprzedaży powinna być realizowana w sposób zaplanowany i uporządkowany. Powinna być również regularnie weryfikowana i aktualizowana, aby odpowiadać na zmieniające się warunki rynkowe.
Czas i żmudna praca poświęcona na przygotowanie i realizację strategii sprzedaży jest inwestycją w rozwój firmy.
Szkolenie pokaże Uczestnikom, w jaki sposób wysiłek zainwestowany w to działanie zaowocuje efektywną sprzedażą i osiąganiem zaplanowanych przychodów.
II. Formułowanie celów i zadań sprzedażowych
Zadaniem działu sprzedaży jest aktywnie sprzedawać ofertę handlową przedsiębiorstwa. Aktywna sprzedaż oznacza sprzedaż tego, co się najbardziej firmie opłaca, w najbardziej korzystny dla firmy sposób, tym klientom, którzy chcą za to najwięcej zapłacić. Jednak zaskakująco często obserwuje się sytuację, że handlowcy sprzedają to, co opłaca się im lub klientom, a nie to, co opłaca się firmie. Skutkiem tego rosną zapasy magazynowe, a lista klientów nie zmienia się latami.
Lekarstwem na to są odpowiednio sformułowane plany, cele i zadania sprzedażowe. Ponadto, ważne jest, aby handlowcy byli rozliczani i wynagradzani w sposób, który motywuje ich do osiągania celów. Wynagrodzenie powinno być uzależnione od osiąganych wyników.
Na tym szkoleniu dowiesz się jak to robić.
III. Organizacja działu sprzedaży
Zdarza się, że w przedsiębiorstwach proces sprzedaży jest pozostawiony samemu sobie. Dotyczy to przede wszystkim firm produkcyjnych, w których uwaga kierownictwa skupiona jest na procesie produkcyjnym , technologii i jakości produktów. Szczególnie, jeśli te ostatnie „same się sprzedają”, firma ma stałych odbiorców i zagospodarowuje niszę rynkową w swojej branży. Taka sytuacja jest zadowalająca dopóki gospodarcze zawirowania nie zachwieją rynkiem i firma nie zacznie tracić zysku.
Szkolenie pokaże uczestnikom, w jaki sposób zorganizować pracę w dziale sprzedaży aby aktywnie sprzedawać najbardziej rentowne produkty do najbardziej rentownych klientów, aby strategia sprzedaży wspierała strategię rozwoju przedsiębiorstwa, a handlowcy skutecznie walczyli z konkurencją.
IV. Budowanie systemów premiowych w działach sprzedaży
System premiowy ma za zadanie skutecznie motywować pracowników do zwiększania efektywności w pracy oraz działania w pożądany przez firmę sposób. Menedżer zarządzający działem sprzedaży musi go tak skonstruować, aby:
Szkolenie dostarcza wiedzy jak systemowo realizować te zadania.
Magdalena Winnicka
Manager, konsultant i trener zarządzania. Praktyk zarządzania sprzedaż. |
Szkolenia odbywają się zawsze o godzinie 10:00
Listopad | Grudzień |
---|---|
04.11.2024 11.11.2024 18.11.2024 25.11.2024 |
02.12.2024 09.12.2024 16.12.2024 23.12.2024 |