Akademia Sprzedaży SYNERGY© dla brokerów ubezpieczeniowych

KLIENT I JEGO POTRZEBA

Klient jest właścicielem Kancelarii Brokerskiej. Istotą usługi brokerskiej jest doradzanie klientom w wyborze odpowiednich umów ubezpieczeniowych właściwych dla ich potrzeb, a następnie pozyskanie korzystnych ofert od ubezpieczycieli. W oparciu o analizę potrzeb dobiera się optymalną ofertę ubezpieczeniową, a przypadku wystąpienia szkody dba o uzyskanie dla klienta odpowiedniego odszkodowania.

Brokerzy, w odróżnieniu od agenta ubezpieczeniowego, który działa na rzecz towarzystwa ubezpieczeniowego, działają w interesie klienta. Specyfika pracy brokera wymaga:

  • szerokiej wiedzy merytorycznej
  • kompetencji sprzedażowych do pozyskiwania klientów i sprzedaży usług
  • kompetencji komunikacyjnych do budowania relacji z klientem opartych na zaufaniu i wzajemnym zrozumieniu.

Zespół brokerski naszego klienta składał się głównie z młodych pracowników, rozpoczynających swoją karierę zawodową. Klient dostrzegł potrzebę uprządkowania i udoskonalenia umiejętności sprzedażowych swoich brokerów. Szczególnie zależało mu na ustandaryzowaniu prowadzenia profesjonalnej rozmowy handlowej, przekonującej prezentacji oferty oraz umiejętności asertywnej komunikacji z klientami i ubezpieczycielami.

DZIAŁANIE

Na podstawie zapytania ofertowego został przygotowany program cyklu warsztatów Akademia Sprzedaży Synergy©, których celem było:

  • zwiększenie efektywności rozmów sprzedażowych oraz poprawa obsługi klientów
  • nabycie praktycznych umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, w tym identyfikacji potrzeb klienta
  • wypracowanie standardów zachowań brokera ubezpieczeniowego jako doradcy klienta i profesjonalnego sprzedawcy,
  • budowanie pozytywnego wizerunku Kancelarii poprzez określone postawy i zachowania brokerów,
  • rozwinięcie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach trakcie współpracy z klientem
  • planowanie i organizacja indywidualnego czasu pracy,

Warsztaty zostały zaprojektowane w taki sposób, aby na bazie doświadczeń uczestników uporządkować i uzupełnić wiedzę z zakresu komunikacji i rozwijać postawę skutecznego sprzedawcy.

EFEKT

Po ukończeniu Akademii Sprzedaży Synergy© brokerzy uzyskali następujące korzyści:

  • nabyli umiejętności skutecznej komunikacji z klientem i budowania zaufania, co przyczynia się do zwiększenia sprzedaży.
  • nauczyli się zarządzania własnymi emocjami i wpływania na zachowania klientów, co przekłada się na budowanie pozytywnych relacji interpersonalnych
  • nauczyli się zarządzania czasem pracy, co zmniejsza stres i zwiększenia zadowolenia z pracy.
  • mają poczucie większej kontroli nad swoimi działaniami i satysfakcji z pracy

Klienci Kancelarii odczuli:

  • wzrost zadowolenia ze współpracy z profesjonalnymi brokerami o wysokich kompetencjach nie tylko merytorycznych, ale i społecznych.
  • poczucie zrozumienia swoich potrzeb i oczekiwań przy wyborze oferty.

W rezultacie nasz Klient osiągnął następujące korzyści:

  • zwiększenie liczby nowych klientów dzięki zwiększeniu kompetencji sprzedażowych brokerów.
  • lepszą obsługę dotychczasowych klientów.
  • zbudowanie zespołu zmotywowanych pracowników, którzy chętnie współpracują z klientami i ze sobą, pracując dla dobra Firmy.
  • budowanie wizerunku Kancelarii jako profesjonalnego pośrednika ubezpieczeniowego, zatrudniającego wysoko wykwalifikowaną kadrę brokerów.
  • budowanie wizerunku Firmy jako pożądanego miejsca pracy, w którym inwestuje się w rozwój kompetencji pracowników.
  • Kategorie:
    Szkolenia
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu