DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:
CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:
SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:
Zarządzanie konfliktem to ważna umiejętność nie tylko ze względu na efektywność firmy, ale także na kształtowanie jej zdrowej kultury organizacyjnej, opartej o wzajemny szacunek.
Konflikty w miejscu pracy są bardziej kosztowne niż się wydaje. Odciągają od zadań, utrudniają realizację celów, uniemożliwiają współpracę, osłabiają zaufanie, psują relację i atmosferę. Mogą przełożyć się na rotację pracowników w firmie. Część osób, by uniknąć konfliktu, bierze zwolnienia. Jeśli konflikt ma znamiona mobbingowe to koszty są jeszcze wyższe i mogą być długoterminowe.
Czy to znaczy, że konflikty są złe i trzeba je wygładzać? Absolutnie nie. Konflikt jest zjawiskiem tak naturalnym jak komunikacja. Wynika z naturalnych różnic między ludźmi i z rozbieżności ich interesów. Ma także pozytywne skutki, o których powiemy sobie podczas szkolenia.
Na pomoc menedżerom, którzy rozumieją zjawisko różnorodności ludzi, mają rozwiniętą inteligencję emocjonalną, nie boją się tematów konfliktów i chcą dążyć do ich konstruktywnego rozwiązania – przychodzą modele pracy z konfliktem. Poznasz je na naszym szkoleniu.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:
Niniejsze szkolenie jest częścią modułu EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI, w którym omawiamy zagadnienia związane z psychologią biznesu. Umiejętność budowania zespołu ufających sobie, współpracujących i zaangażowanych ludzi jest jedną z kluczowych kompetencji menedżera. W jej rozwijaniu pomogą Ci też szkolenia:
CERTYFIKAT:
Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.
PROWADZĄCY:
Anna Leśnikowska Jaros
Psycholog i trener z 25 letnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii w biznesie. |
Czas trwania | 1,5 godz. |
---|---|
Miejsce | online |
Poziom | zaawansowany |
Platforma | ZOOM |
Szkolenia są prowadzone interaktywnie. Stosujemy: