Sklep Synergy

Zarządzanie konfliktem przez menedżera

300,00 

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Uświadomisz sobie nie tylko negatywne, ale i pozytywne skutki sytuacji konfliktowych
  • Dowiesz się jakie są główne źródła konfliktów i porównasz je z własnymi doświadczeniami
  • Nauczysz się jaki styl zarządzania konfliktem zastosować do danej sytuacji
  • Uporządkujesz wiedzę na temat umiejętności niezbędnych do rozwiązywania konfliktów
  • Poznasz narzędzia do zarządzania konfliktem w organizacji – między jednostkami, między zespołami

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Zarządzanie konfliktem to ważna umiejętność nie tylko ze względu na efektywność firmy, ale także na kształtowanie jej zdrowej kultury organizacyjnej, opartej o wzajemny szacunek.

Konflikty w miejscu pracy są bardziej kosztowne niż się wydaje. Odciągają od zadań, utrudniają realizację celów, uniemożliwiają współpracę, osłabiają zaufanie, psują relację i atmosferę. Mogą przełożyć się na rotację pracowników w firmie. Część osób, by uniknąć konfliktu, bierze zwolnienia. Jeśli konflikt ma znamiona mobbingowe to koszty są jeszcze wyższe i mogą być długoterminowe.

Czy to znaczy, że konflikty są złe i trzeba je wygładzać? Absolutnie nie. Konflikt jest zjawiskiem tak naturalnym jak komunikacja. Wynika z naturalnych różnic między ludźmi i z rozbieżności ich interesów. Ma także pozytywne skutki, o których powiemy sobie podczas szkolenia.

Na pomoc menedżerom, którzy rozumieją zjawisko różnorodności ludzi, mają rozwiniętą inteligencję emocjonalną, nie boją się tematów konfliktów i chcą dążyć do ich konstruktywnego rozwiązania – przychodzą modele pracy z konfliktem. Poznasz je na naszym szkoleniu.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu KOMUNIKACJA I BUDOWANIE RELACJI, w którym omawiamy zagadnienia związane z psychologią biznesu. Umiejętność budowania zespołu ufających sobie, współpracujących i zaangażowanych ludzi jest jedną z kluczowych kompetencji menedżera. W jej rozwijaniu pomogą Ci też szkolenia:

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Anna Leśnikowska Jaros

Psycholog i trener z 25 letnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii w biznesie.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

zaawansowany

Tematyka

  • Konflikt jako naturalna sytuacja różnicy zdań i jako blokada dla procesu
  • Koło konfliktów – źródła konfliktu w organizacji wg C.W Moore
  • Style rozwiązywania konfliktów – Matryca SRK Thomasa-Kilmana
  • Indywidualne kompetencje odpowiedzialne za zdolność rozwiązywania konfliktów
  • Narzędzia zarządzania konfliktem w organizacji – rozmowy indywidualne i mediacje, „procedura U”, „mapa empatii”, rozwój kompetencji miękkich

Polecamy również…