Sklep Synergy

Kalkulacje produktów i usług w kontekście zarządzania zyskiem ze sprzedaży

300,00 

Opis

DO KOGO JEST ADRESOWANE TO SZKOLENIE:

  • Przedsiębiorcy-właściciele małych i średnich firm
  • Członkowie zarządu spółek z o.o.
  • Kadra zarządzająca – menedżerowie, dyrektorzy, kierownicy

CZEGO SIĘ DOWIESZ/NAUCZYSZ:

  • Dowiesz się jakie znaczenie mają koszty zmienne i stałe w generowaniu marży w firmie.
  • Zdobędziesz wiedzę na temat kosztów bezpośrednio i pośrednio związanych z wytwarzaniem produktów i usług.
  • Uporządkujesz wiedzę na temat podstawowych zasad kalkulowania oferty.
  • Uświadomisz sobie, że efektywne zarządzanie kosztami i rabatami to skuteczny sposób zarabiania pieniędzy.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO:

Większość firm potrafi określać koszty i zyski na poziomie całej firmy. Dużo rzadziej jednak przedsiębiorcy zastanawiają się nad tym, na których produktach zarabiają więcej, a na których mniej albo wcale? Które koszty obciążają poszczególne etapy produkcji lub grupy produktów? Jeśli to nie jest analizowane, system rabatów i promocji bywa nieprzemyślany, a utrata zysku nieodwracalna.

Niniejsze szkolenie przekazuje uczestnikom praktyczną wiedzę w bardzo ważnym obszarze działalności przedsiębiorstwa – zarządzanie rentownością oferty handlowej i powiększanie zysku.

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ:

Niniejsze szkolenie jest częścią modułu MENEDŻERSKIE ZARZĄDZANIE FINANSAMI, w którym omawiamy zagadnienia związane z finansową edukacją menedżerów. Zrozumienie finansowych konsekwencji podejmowania decyzji biznesowych jest kluczową wiedzą, którą powinien posiadać menedżer. Wiedzę tę oraz narzędzia do jej wykorzystania przekazujemy również na szkoleniach :

CERTYFIKAT:

Uczestnicy otrzymują certyfikat udziału w szkoleniu.

PROWADZĄCY:

Agnieszka Kauczyńska

Interim Menedżer, konsultant, trener zarządzania. Realizuje projekty planowania i wdrażania strategii, controllingu i zarządzania finansami.
(więcej informacji)

 

Informacje dodatkowe

Czas trwania

1,5 godz.

Miejsce

online

Poziom

bazowy

Tematyka

  • Koszty bezpośrednio i pośrednio związane z wytwarzaniem produktu lub usługi – jak je liczyć?
  • Koszty zmienne a koszty stałe – jaki mają wpływ na poziom marży?
  • Jakie upusty stosować w polityce rabatowania?
  • Jakie rodzaje kosztów analizować aby zarobić na wszystkie koszty i wypracować zysk na sprzedaży?

Polecamy również…